Pertti Kevätkylä

FS9 outo käynnistyminen

8 viestiä aiheessa

Hei! Asensin FS9 uudellen puutteellisen mustan  Create a filght ikkunan vuoksi, sekä FS9.1 Updaten. Peli käynnistyy OK, kunnes tulee Create a flight ikkunan vuoro, koko näyttö on mustana ja k.o. ikkunassa näkyy vain kone pyörähtelemässä. Menin Esc:illä ulos, jolloin k.o. ikkunana aukeaa kokonaan, do you want to exit... vastaus Ei, nyt peli aukeaa, kuten kuuluukin, joystick toimii ja voin lentää, homma OK. päälle asennus ei poistanut ongelmaa. Mistä moinen. t. pepe

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saattaisin veikata näytönohjaimen ajureita.

Oletko niitä päivitellyt milloin viimeiksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei! En ole päivittänyt aikoihin. Olen kyllä ihmetellyt, kun ATi:n käynnistyskuvakkeita on välillä 2 kpl, kun käynnistän koneen, toinen kyllä häipyy pois kun vien kursorin lähelle. Välillä jää avattujen sivujen jämiä limittäin näytölle.

Softa on ATin 10-2 Legacy 32-64 dd ccc. Rauta on Sapphire 1950 Pro ja käyttöjärjestelmä on XP Home. Auttaisiko näytönohjaimen irrotus ja kiinnitys ( huono kontakti ) asiaa.

Paljon kiitoksia vinkistä, tarkastan asian. t. pepe

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei! En ole päivittänyt aikoihin. Olen kyllä ihmetellyt, kun ATi:n käynnistyskuvakkeita on välillä 2 kpl, kun käynnistän koneen, toinen kyllä häipyy pois kun vien kursorin lähelle. Välillä jää avattujen sivujen jämiä limittäin näytölle.

Softa on ATin 10-2 Legacy 32-64 dd ccc. Rauta on Sapphire 1950 Pro ja käyttöjärjestelmä on XP Home. Auttaisiko näytönohjaimen irrotus ja kiinnitys ( huono kontakti ) asiaa.

Paljon kiitoksia vinkistä, tarkastan asian. t. pepe

En usko että se irroittamista ja uudelleen kytkemistä kaipaa. Kyllä sen pitäisi noilla ajureilla pelittää.

Kannattaahan se kokeilla poistaa näytönohjaimen ajurit ja asentaa ne uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei! En ole päivittänyt aikoihin.

Entä Windowsin päivitykset?

X1950 Pro:ta oli sekä Pci-e- että AGP-versiona. Kumpi lienee kyseessä? (Muistan joskus painiskelleeni oikein tosissani tuon X1950 Pron kanssa, lopputuloksena että heitin sillä vesilintua.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve! Tässä näytönohjaimen speksit: SAPPHIRE X1950 PRO AGP 8X version 512MB GDDR3 MEMORY, olen myös lukenut k.o. ohjaimen epäluotettavuudesta.

Teen seuraavat toimenpiteet: Poistan ATin softan, sekä näytönohjaimen ja otan  "takataskusta" aiemmin käyttämäni WinFast 128MB A6600GT TDH näytönohjaimen. Pixmaniasta saisi vielä AGP näytönohjaimia, ei kylläkään 8X versiota. Pepe

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei! Paljon kiitoksia avustanne. FS9 peli aukeaa normaalisti ja toimii hienosti WinFast ohjaimella, muutenkin selaimet, sekä yleensä sivut aukeavat nopeasti, eikä jää sivujen jämiä näytölle, kursorikin liikkuu vilkkaasti. . Muuten, yksi asia ihmetytti, poistaessani ATin softaa, yhtä osaa poistaessani, tuli ikkuna, jossa kysyttiin, poistatko "molemmat" ohjaimet? Secundääri PCI ja Primääri AGP !!! laitoin täpin molempiin ja poistin ne. Miksi 2 ohjainta, onko se jokin ATin softan ominaisuus. Tämä varmaan, selittää sen, että toisinaan käynnistettäessä tuli käynnistettäviin ohj. 2 ATin kuvaketta. Googletin AGP näytönohjaimet, siellä tosiaan vain Pixmanialla on enää niitä jäljellä. itse asiassa 2 "varteenotettavaa vaihtoehtoa". Minulla on myös FSX peli, olisiko näistä Pixmanian ohjaimista hyötyä, verrattuna WinFastiin, ainakin RAM muistia olisi enemmän. Pepe

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään