Guest Amureus

FSX sceneryn lisäys

7 viestiä aiheessa

Tere, mikähän mahtaa olla ongelmana, FSX kun yritän lisätä esim. nyt finlandX scenen, asensin tiedoston, mutta ku  yrittää fsx lisätä kirjastoon sen nii addon scenery kansiossa ei näy mitään tiedostoja. Eli ei voi lisätä mitään sinne kirjastoon ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tere, mikähän mahtaa olla ongelmana, FSX kun yritän lisätä esim. nyt finlandX scenen, asensin tiedoston, mutta ku  yrittää fsx lisätä kirjastoon sen nii addon scenery kansiossa ei näy mitään tiedostoja. Eli ei voi lisätä mitään sinne kirjastoon ?

Muistaakseni exe:t menevät valmiiksi, eikä tarvitse manuaalisesti lisätä :P.

Korjatkaa, jos olen väärässä.

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni exe:t menevät valmiiksi, eikä tarvitse manuaalisesti lisätä :P.

Korjatkaa, jos olen väärässä.

Lauri

Kaikki maisemat pitää lisätä Scenry Liberaryyn manuaalisesti ja kuva helpottaisi asian ratkaisemista  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki maisemat pitää lisätä Scenry Liberaryyn manuaalisesti ja kuva helpottaisi asian ratkaisemista  :thmbup:

Eikös se Finland X ollu exe? Mulla se meni automaattisesti ;).

-Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se Finland X ollu exe? Mulla se meni automaattisesti ;).

-Lauri

Siis se pitää lisätä manuaalisesti sinne simun Scenery Liberaryyn. Niin onhan se exe.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, kokeilin sitä lisätä sinne, mutta ku avaa sen libraryn niin siinä ei kuitenkaan näy mitään tiedostoa :D mutta anyway, jotenki se kuiten toimii... en vain tiiä mitä tein  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, kokeilin sitä lisätä sinne, mutta ku avaa sen libraryn niin siinä ei kuitenkaan näy mitään tiedostoa :D mutta anyway, jotenki se kuiten toimii... en vain tiiä mitä tein  :thmbup:

Elikkäs FinlandX pitää asennusvaiheessa kohdistaa sinne FSX:n asennushakemiston "Addon Scenery" alihakemistoon. Sinne tulee oma alihakemisto nimeltään "FinlandX" jossa on taas alihakemistot nimeltään "Scenery" ja "Texture" plus PDF-asennusohje. Esim. C:\Pelit\FSX\Addon Scenery\ jne.

Seuraavaksi pitää FSX päävalikosta mennä "Settings" ruutuun ja sieltä klikata "Scenery Library" nappia ja sen takaa "Add Area" napilla lisätä FinlandX mukaan FSX:n maisemakirjastoon. Tähän liittyy Windows 7:n ja FSX epäyhteensopivuus bugi ja tuo maisemakirjaston lisääminen saattaa vaatia hiiren oikealla napilla kliksuttelua siinä valintalistan tyhjällä alueella että saa tuon FinlandX:n valituksi.

FinlandX kannattaa olla prioriteetiltaan alempana (numeeriselta arvollaan suurempi mutta listassa alempana) kuin esimerkiksi asennetut Suomi photosceneryt ja lentokentät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään