Henri Laitinen

FSX - saako jostain ladattua menneitä säätietoja

4 viestiä aiheessa

Moikka!

Onko olemassa sivustoa tai ohjelmaa jolla saisi ladattua vaikka esimerkiksiviime kesän säitä FSX:n taivaalle?

Manuaalisesti toki onnistuu mutta onko helpompaa/nopeampaa tietä tähän?

-H

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En mene vannomaan sataprosenttiseksi, ainakaan noin kauas. Mutta eikös Active Sky:ssä ollut tominto, jolla sai vanhempia säitä ladattua? Ja ihan mielenkiinnosta, miksi tarvitset kohta vuoden vanhoja säätietoja simuun  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja ihan mielenkiinnosta, miksi tarvitset kohta vuoden vanhoja säätietoja simuun  ???

Simple. Siksi tietysti että jos esimerkiksi haluan lentää viime kesän hellesäissä, niin olisi helpompaa jos saisi jostain ladattua vaikka tietyn päivän kelejä saman tien. Tai vaikkapa syysmyrskyissä. Tuo oli siis vain esimerkki. Ei nuo FSX:n "valmiit säät" ole kuitenkaan kovin kummoisia. En ainakaan minä jaksa junnata jatkuvassa talvikeleissä kun on mahdollisuus vaihtaa vuodenaikoja hiiren painalluksella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simple. Siksi tietysti että jos esimerkiksi haluan lentää viime kesän hellesäissä, niin olisi helpompaa jos saisi jostain ladattua vaikka tietyn päivän kelejä saman tien. Tai vaikkapa syysmyrskyissä. Tuo oli siis vain esimerkki. Ei nuo FSX:n "valmiit säät" ole kuitenkaan kovin kummoisia. En ainakaan minä jaksa junnata jatkuvassa talvikeleissä kun on mahdollisuus vaihtaa vuodenaikoja hiiren painalluksella.

http://www.fsopen.co.uk/software/openclouds/

Tekee FSX:n säästä ainakin huomattavasti paremman ja realistisemman näköistä... Olen korvannut lähes kokonaan REX:n sään tuolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään