Markus Mäkelä

D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)

14 viestiä aiheessa

Tässä muutama kuva viime virittelyistä.  Ipad siis ilmestyi ohjaamoon ja aito Lufthansa-softa. Todella näppärä lisä helpottamaan karttahässäkkää, varsinkin jos lentää isoilla kentillä. Tuo interphone on sitten ihan dummy, mut voishan

sen joskus liittää jotenkin. Normaalisti se on kiinni pedestaalissa.  Wiedersehen!

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

WOW! Tuohan näyttää todella hyvältä setiltä. Tuossa on vaan se miinus, että siinä on rajallinen määrä noita tuettuja kenttiä. Kotimaan lennoilla ei tuosta paljoa ole apua - vielä. Muuten on kyllä asiallinen peli. Menee padi harkintaan :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Totta, mikäli haluaa lentää Suomen sisäisiä. Tuossa on kuitenkin Helsinki ja jos lentää esim. euroopanlentoja niin hyvin riittää.

Hesan lisäksi kartat on siis Frankfurtista, Munchenistä, Lontoosta (EGLL) , Brysselistä, Amsterdamista, Pariisista (LFPG) , Zurichistä, Genevestä, Nizzasta, Madridista, Sevillasta, Roomasta, Prahasta, Ateenasta ja Wienistä.  Lisäksi on kenttiä ympäri maailmaa 24kpl lisää.  Päivitykset uusimpiin karttoihin napin painalluksella. Lisäksi saat googlemaps kartan ja tarkat tiedot kentästä ja kiitoteistä.

Ps.Laitas Tommi vähän väliaikatietoja simusta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Upealta näyttää :o!!!!!!

Kysyisin ihan mielenkiinnosta, että lentäessäsi käytätkö lisärinä wilco airbussia? :)

-Lauri

UPEATA! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä on UPEA simu sulla !

oletko ajatellut liike järjestelmää :D ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä on UPEA simu sulla !

oletko ajatellut liike järjestelmää :D ?

Sellasta ei vaan voi kotioloissa toteuttaa järkevästi..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kone on siis Project Magenta A320 ja malli on Project Airbus A320-211.

Tuota liikkuvaa alustaa on toki ajateltu, mutta se vaatisi simun siirtämistä

pois kämpästä, simun rakenteiden vahvistamista ja n. 13000 euroa. Eli pitäisi

vuokrata autotalli yms. jostakin, sitten koko mdf-koppa pitäisi purkaa ja rakentaa

se alumiinista sitten pitäis tehdä kaksi vuotta yövuoroa putkeen saadakseen

tuon rahan. Sen vertaa hullu olen, että jotenkin tämän aion joskus toteuttaa, mutten

himassa kuten mainitsin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisko joskus mahdollista löytää Kuvakaappauksien puolelta D-AIPK:n lennosta tarinan?

Olisi hienoa ! hyvä idea Patrick

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoittaako tämä screenshotteja retroilmahansan lennosta ilman kuvia ohjaamosta vai kuin?

Kyllä mä voisin toki sellaisenkin tehdä.  Mulla ei sitten kuvissa olisi 2d/3d ohjaamoa ::)

Tuo kuvaushomma on sinäänsä hankalaa mun ohjaamossa,

kun niitä nappuloita pitää oikeasti painaa ja tekee tavallaan myös förstin hommia.  Tulee aika kiire jos

pitää vielä räpsiä kuvia. Ainakin kiireisillä kentillä lennon ensimmäiset 10 min on aika hektistä tai jos

joutuu vaihtamaan laskeutumiskiitorataa. Tai sitten mä vaan olen tullut aikaisin vanhaksi ja hitaaksi.

Mulla tuo lentomalli vaihtuu aina välillä.Ihan kuin oikeassakin elämässä piloteilla.  Nyt alla on LH A319-111

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoittaako tämä screenshotteja retroilmahansan lennosta ilman kuvia ohjaamosta vai kuin?

Kyllä mä voisin toki sellaisenkin tehdä.  Mulla ei sitten kuvissa olisi 2d/3d ohjaamoa ::)

Tuo kuvaushomma on sinäänsä hankalaa mun ohjaamossa,

kun niitä nappuloita pitää oikeasti painaa ja tekee tavallaan myös förstin hommia.  Tulee aika kiire jos

pitää vielä räpsiä kuvia. Ainakin kiireisillä kentillä lennon ensimmäiset 10 min on aika hektistä tai jos

joutuu vaihtamaan laskeutumiskiitorataa. Tai sitten mä vaan olen tullut aikaisin vanhaksi ja hitaaksi.

Mulla tuo lentomalli vaihtuu aina välillä.Ihan kuin oikeassakin elämässä piloteilla.  Nyt alla on LH A319-111

Saatko videokameran johonkin ohjaamon nurkkaan? Siitä poimii sitten hyvät framet ja fsrecorderilla lento talteen josta jälkikäteen ulkokuvia mukaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään