Guest Lauri FIN918

Flight1 mergeeminen?

9 viestiä aiheessa

Moro!

Mietin, ku ilmeisesti kukaan ei oo tehny kovin hyvää ATR 42-500:sta, niin oisko joku mergennu Flight 1 ATR 72:sen jonkun freeware 42:sen kanssa niin, että kaikki on ATR72:sen, paitsi koneen koko. ;D

-Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ite oon just viikon ajan yrittäny mergetä Flight1 ATR72 paneelia ISDT:n ATR 42-500:n kanssa. Tosin en ole vielä siinä onnistunut   ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos onnistut, nii voikko lähettää tänne viestiä, ja kertoa miten teit? ;D.

-Lauri

EDIT: onko muuten normaalia, että laskussa kone sanoo vain, ..... 100, 50, 30, 20 10. Eli jättää 40 pois? :o

-Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[wnb moderointi]Eikös noi sun kysymykset ois voinu koota vain yhteen threadiin taikka olisit käyttänyt omaa järkeä ja käyttäny Googlea?  ;)[/wnb moderointi]

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos onnistut, nii voikko lähettää tänne viestiä, ja kertoa miten teit? ;D.

-Lauri

Tottakai, jos vaan onnistun. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttäisi mergettäminen onnistuvan silleen, että kopioi Flight1 ATR:n kansiosta panel-kansio, ja siirrä se haluamaasi atr42 koneen kansioon. Sitten aloitat lennon tavalliseen tapaan, valitset menu-valikosta koneeksi Flight1 atikan. Sitten kun simulaattori on latautunut lähtökentälle, vaihdat koneen kyseiseen atr42:seen, jonka pääkansioon kopioit panel-tiedoston. Näin ainakin toimi minulla  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttäisi mergettäminen onnistuvan silleen, että kopioi Flight1 ATR:n kansiosta panel-kansio, ja siirrä se haluamaasi atr42 koneen kansioon. Sitten aloitat lennon tavalliseen tapaan, valitset menu-valikosta koneeksi Flight1 atikan. Sitten kun simulaattori on latautunut lähtökentälle, vaihdat koneen kyseiseen atr42:seen, jonka pääkansioon kopioit panel-tiedoston. Näin ainakin toimi minulla  :)

Kiitos paljon! Kerron sitten, kun olen itse tesmannu ;D. Saiskohan muute toho ISDT:n 42:seen finncomm:in textuuria jostain? ;).

-Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pienellä etsinnällä olisit itsekkin sen löytänyt  ;)

Mutta AVSIM:sta hakusanaksi Finncomm airlines isdt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään