Ilari Kousa

Aerosoft alkaa julkaista tulevalle XP10-alustalle

5 viestiä aiheessa

Seen the video Austin released of X-Plane 10? Pretty amazing stuff, right? But to be honest we already knew because we have been meeting with Austin about that new version. We are so enthusiastic that we decided to start spending more attention to it. Some of the projects that are started right now will be released for FS and X-Plane. It’s a good example of how Aerosoft is exploring new markets. And of course we already stock some of the best aircraft for X-Plane!

Saavat X-Plane-käyttäjätkin kunnon lisäosia!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En nyt edelleenkään innostuisi.... Aerosoft ei ole ainakaan minulle vielä todistanut osaavansa tehdä kunnon Airlinereitä (en sano, etteikö pienemmät, joissa on vähemmän järjestelmää mallinnettavina olisi hyviä). Sitten kun mukaan saadaan esim. PMDG:n tason tiimi, niin voin innostua. Sitä ennen, ei minua Austinin asiakkaaksi saa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minäkin FSXää toki käytän, mutta kun nuo pikkukoneet inspaa nykyään jotenkin enemmän. Ei aina jaksa istua 6h pinnalla 370 ja antaa Yrjön lentää...oon nimittäin kyllästynyt FSXn bugeihin niin aion käyttää XPtä rinnalla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään