Guest Wiljam Simula

EFHK+Wilco Airbus vol.1 ongelma

13 viestiä aiheessa

Elikkäs tänään asensin FSX:n uudelle koneelle ja pari lisuria: Wilco Airbus vol.1 ja FiSD:n EFHK. Tulos näyttää tältä: en näe rullausteitä ja kone on uponnut maan sisään tuon verran minkä kuva näyttää :'(. Defu koneilla tätä ongelmaa ei ole. Mikä/Mitkä on ongelmana nyt?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lauri vinkkas sillon mulle sen yhen tiedoton niin lähtii toimii.  ::)

Eli Lauri et viittis vinkata sitä tiedostoo uudelleen missä oli valmis EFHK jos se auttas.

-Leevi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Musta toi kiitotie tos Wiljamin kuvassa näyttää hienommalta, kuin EFHK:n scenussa ;D. Mutta siis tosiaan poista sieltä scenery librarystä se scenu ja asenna uudelleen. Muista käynnistää FSX uudelleen, ennen kuin menet lentämään ;).

-Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vilkase kuiteseki, että se on EFHK kiito tie, eikä se hienompi REX kiitotie ;D.

-Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh kai tämän nyt tähän ketjuun voi laittaa eli oon saanut ymmärtää että REX päivittää kiito/rullaus tiet enemmän oikeamman näköisiksi?? Korjatkaa jos olen väärin käsittänyt ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh kai tämän nyt tähän ketjuun voi laittaa eli oon saanut ymmärtää että REX päivittää kiito/rullaus tiet enemmän oikeamman näköisiksi?? Korjatkaa jos olen väärin käsittänyt ;D

Olet oikeassa, se tuo huomattavasti paremmat textuurit niille ja myös parkkialueille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä näin tekee. Tosin, mikäli sceneryssä on omat kiitotie/rullaustietexturet, menee ne REXin edelle. REX päivittää vain default-texturet. FSX:ään esim on monia freeware-sceneryitä, jotka päivittävät afcadin ja ns. airport layoutin eli kaikki kyltit, rakennukset jne default-mallisina. Näistäkin tulee ihan näyttävän näköisiä REXin texturoinnin kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään