Guest ALind

Qualitywings Avro Q3/2011

224 viestiä aiheessa

Olipa uutinen! Harmi vaan että Blue1 luopuu noista Avroistaan muuten tämä olisi ollut aivan napakymppi  :thmbdn:

Mutta hankintaan menee  ;D

No kyllähän noilla vielä kerkeää 4 vuotta lentämään :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllähän noilla vielä kerkeää 4 vuotta lentämään :)

No kerkiää juu  :laugh: Olin siinä luulossa että kaikki koneet ovat kohta bojoja...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kohta on Saikkosella kiire saada ARJ:n tyypit uudestaan voimaan...  :laugh:

Ei vaan kyllähän tämä on loistava uutinen. Menee varmasti hankintaan!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kohta on Saikkosella kiire saada ARJ:n tyypit uudestaan voimaan...  :laugh:

Ei vaan kyllähän tämä on loistava uutinen. Menee varmasti hankintaan!  :thmbup:

No ne on nopeesti hoidettu!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aikalailla valmiiltahan tuo vaikuttaa, julkaisua odotellessa siis  :) Varmasti luvassa hieno tuote  :thmbup:

Vielä kun joku develoopperi tekisi Boeing 717:sta vastaavan  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

kyllä menee heti ostoon, kun tulee tuo.

Mietin muuten tässä, että onko tuohon mallinnettu fmc? :o. Kuvassa ei ainakaan näkyny, mutta se varmaa johtuis siitä, että ei ole vielä ehditty mallintaa. Eikä kyllä mainiuttu tossa topicissa mitään siitä :o ;D.

-Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Qualitywingssin tuntien, ja heidän sloganin mitä mainostat signaturessasi, on FMC yksinkertaistettu jotta kaikki voivat lentää koneella. "complexity simplified"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Qualitywingssin tuntien, ja heidän sloganin mitä mainostat signaturessasi, on FMC yksinkertaistettu jotta kaikki voivat lentää koneella. "complexity simplified"

No, kenenkään ei ole pakko ostaa.  ;) Säästytään taas parilta "mikään ei toimi niin kuin minä haluan" valitusketjulta tulevaisuudessa, jos ne jotka tietävät etteivät tuotteesta pidä, jättävät sen ostamatta.  :)

En toki kiellä ostamasta, mutta valittamista jostakin tuoteesta joka on ostettu asenteella "Ei tämä kuitenkaan toimi, mutta ostetaan nyt että pääsee foorumille pätemään tuotteen puutteista" en minä anakaan jaksa lukea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän he tuolla sanovat että aikovat kuitenkin nostaa tasoa vaikkei varmaan kaikista korkea tasoisinta konetta odotetavissa olekkaan. Ainakaan siis järjestelmämallinnukseltaan, 757:n ulkomallista en valittamista ole löytänyt. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oisko kuitenkin mukaan lukien ;) ;D

No anteeksi ;D. Olin vaan niin innoissani kun tuo paintti lumosi minut totaalisesti ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosta tuliki mieleen että kuinkas kauan Blue 1 vielä operoi tolla konetyypillä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä on muuten tuon arvioitu julkaistumisaika jennkeissä tai suomessa ? Itse ainakin ostan heti kun ilmestyy suomeen  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään