Petri Koivisto

Probleemaa DBS Walk & Follow:n kanssa.

2 viestiä aiheessa

Morjestapöytään!

Jeps, eli ongelma on etten pysty aktivoimaan tuota ko. tuotetta. Asennus onnistuu, ja simuun tulee Addons-valikkoon tuo DBS Walk & Follow activation hässäkkä, ja siihen olen täyttänyt kaikki tarvittavat tiedot, mutta ongelma on seuraava: Kun painan "Offline" taikka "Online" activationia, mitään ei tapahdu. Kun tuota "Offline" namiskaa painaa, pitäisi aueta uusi ikkuna mistä saa tallennettua tuon tekstitiedoston mikä pitäisi lähettää sitten ko. puljuun jotta lähettävät sen varsinaisen aktivointikoodin. Eli mikähän mahtaa olla vikana, ettei mitään tapahdu kun noista painaa? "Online" -namiskasta pitäisi kai aueta tuo teksti suoraan johonkin sähköpostiin, mutta sitäkään ei tapahdu... Eli kumpaa tahansa painaa, tulos on sama kuin painaisi "Cancel", eli se ikkuna vaan sulkeutuu.

Olen ollut yhteydessä myös ko. puljun supportiin, mutta eivät siellä osaa sen enempää sanoa. Käski asentaa Visual C++ 2010 -palikan, ja asensinkin, mutta ei vaikutusta. Samoin käski ajaa simu valvojana, mutta sitäkin yritin -> Ei mitään uutta. Viimeisenä ohjeena tuli ajaa simua windowed modessa, mitä teen koko ajan. Eli simu on aina windowed modessa. Ei siis mitään apua.

Joten olisikohan täällä enempää tietoa mikä tuossa saattaisi olla vikana? Käyttis on Windows 7 Ultimate 64B ja simu FSX.

Vanhalla koneella tuo nimittäin toimi joskus vuosia sitten, ja mulla oli tallessakin se vanha activation code ja yritin sillä aktivoida tuota tuloksetta, ja supportistakin sanottiin, että vanha ei käy vaan aina kun tuon asentaa uudestaan, pitää "generoida" se uusi koodi tuon activation hässäkän kautta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää nyt on aika kaukaa haettu mutta... Vedä UAC disableen ja asenna koko walk & follow uusiks.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään