Guest pikkupilotti

FSX ongelma !

10 viestiä aiheessa

mulla on mun FSX:sässä ongelma kun sen käynnistää niin se herjaa et jotai: AREA51 NOT FOUND tai jotain tommosta ja sitte scenery libraryssa on yks kohta kuten Add-on Scenery kohta mut siis kohas joka siel on niin siin ei lue mitään et ehkä se AREA51 on se mut en jaksa poistaa sitä ! Mut tässä on se isompi ongelma oon laittanu FSX:sän Asetuksista TRAFFIC:in nollille et simus ei näy yhtään: venettä, laivaa, autoa,  lentokentän rekkaa tai autoa ! eli täysin nollille simun omat TRAFFICI:t niin simussa pimeellä ei oo päällä muutakuin kiitotien valot ja rullaustien valot ei pala ollenkaan ! ja sitte simus ei oo myöskään rullausteiden merkintöjä !!! mun mielestä ne lähti pois kun mä otin simun omat TRAFFICI:t pois mutta en oo varma. ELI ! kanmnattaisko mun kokeilla laittaa Simun omaa TRAFFICCIA simuun ja kattoo palautuuko ne valot ja merkinnät vai ei ???? vai sitten olla ilman niitä !!!? :) :)

T: Jetro Eemeli Rouvali

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on mun FSX:sässä ongelma kun sen käynnistää niin se herjaa et jotai: AREA51 NOT FOUND tai jotain tommosta ja sitte scenery libraryssa on yks kohta kuten Add-on Scenery kohta mut siis kohas joka siel on niin siin ei lue mitään et ehkä se AREA51 on se mut en jaksa poistaa sitä ! Mut tässä on se isompi ongelma oon laittanu FSX:sän Asetuksista TRAFFIC:in nollille et simus ei näy yhtään: venettä, laivaa, autoa,  lentokentän rekkaa tai autoa ! eli täysin nollille simun omat TRAFFICI:t niin simussa pimeellä ei oo päällä muutakuin kiitotien valot ja rullaustien valot ei pala ollenkaan ! ja sitte simus ei oo myöskään rullausteiden merkintöjä !!! mun mielestä ne lähti pois kun mä otin simun omat TRAFFICI:t pois mutta en oo varma. ELI ! kanmnattaisko mun kokeilla laittaa Simun omaa TRAFFICCIA simuun ja kattoo palautuuko ne valot ja merkinnät vai ei ???? vai sitten olla ilman niitä !!!? :) :)

En tiedä miksi edes vastaan tähän. Nojoo..

1. Tähän scenery-ongelmaan en viitsi edes vihjasta ratkaisusta, koska asenteesi on tuo "en jaksa." Älä ruikuta apua täällä, jos "et jaksa."

2. Tarkista scenery complexity-asetus. Sillä voi olla vaikutusta rullausteiden yksityiskohtiin. Todennäköisesti olet sitä tiputtanut asetuksia säätäessä.

3. Jos sulla on mielessä mahdollinen ratkaisu kohtaan 2, niin miksi et sitten vain yksinkertaisesti kokeile?

4. Lause aloitetaan isolla alkukirjaimella ja se päättyy pisteeseen.

5. Kaksi erillistä lausetta on yleensä kaksi erillistä lausetta.

6. Kirjoita selkeästi ja ymmärrettävästi.

7. Jätä ne saatanan huutomerkit ja kysymysmerkit pois! Enintään yksi ja vain toista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...ja jos kirjoitusasuun olisi hieman viitsitty panostaa niin ehkä olisin jaksanut lukea loppuun asti.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...ja jos kirjoitusasuun olisi hieman viitsitty panostaa niin ehkä olisin jaksanut lukea loppuun asti.  :'(

Joo toi on pirun raskasta luettavaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, hyvin kirjoitettu teksti voi olla nautinnollista luettavaa, vaikka asia olisi täysin puutaheinää. Hyvä sisältö (tai ajatus siitä)voi mennä taas täysin hukkaan huonolla kirjoitusasulla. Eli jos on jotain asiaa, niin ilmaise se niin, että kaikki sen ymmärtävät.

p.s. Heheh....en tavallisesti puutu tällaisiin seikkoihin ,mutta nyt oli imeisesti itselläni pakko pälähöttäää jotain asiasta.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Area 51 ;D

Tuli sama mieleen saisko jostain simuun addon scenery lisurin AREA 51:sta ja UFO AI liikenne mukaan ;)

Mutta tässä tapauksessa taisia olla Scenery CFG juokseva numero vaan... ;D

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään