Guest cabpilot

Huey X

7 viestiä aiheessa

Alussa tuntuma oli melko Arcade. Ainakin DCS Black Sharkin jälkeen. Tuntuma vain on niin täysin erilainen. Mutta toisaalta BS onkin dedikoitu kopterisimu ja FSX ei ole.

Nyt on tiimaa jonkin verran enemmän ja koneen kanssa on päässyt sinuiksi. Edelleen se tuntuu hieman liian helpolta ja yksinkertaistetulta lentää, mutta toisaalta kopteri on erittäin FPS-ystävällinen ja graafisesti upea. Hakkaa joka tapauksessa default-kopterit 6-0. Tai sitten se Arcade fiilis johtuu vain siitä, että tuossa Huey X:ssä taitaa olla jokin muunnelta ei-FSX-standardi joystickin käsittelysysteemi (vai onko? näin olin ymmärtävinäni). Mun tikulla on kuitenkin selkeästi yliherkkä (en ole tosin koskaan edes ollut oikeassa kopterissa).

Samoin ihmetyttää vähäinen ground effect ja se kun kaasua antaa niin teho vaikuttaa heti ja täysillä kopterin liikkeeseen. Sillä pystyy kärjistetysti sanoen katkaisemaan kaasun kilometrissä ja heittämään sen täysille muutama metri ennen maata eikä rysähdä tonttiin. VRS:ää ei ole kun Huey ei kuulemma siitä kärsi. Liekö näin?

Kaikesta huolimatta ei kaduta. Ei ole täydellinen mutta silti oikein hyvä.

Noh, ainakin IMHO.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huey X on päivitetty nyt versioon 1.10. Simmarket pisti postia ja sain ladattua uuden Hueyn suoraan tililtäni. Vanha pitää poistaa ennen uuden asennusta. Kymmenisen skiniä oli paketissa mukana (ml. SE-JOK). Lentomallinnus parani... ainakin minulle, koska nyt saan Hueyn istahtamaan paremmin tahtomaani laskupaikkaan.  :thmbup:

http://en.shop.aerosoft.com/eshop.php?action=home&s_design=DEFAULT&shopfilter_category=Flight+Simulation&PHPSESSID_aerosoft_esales=4g6nhd5apa5k3lo9snhph9t3l4

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään