Guest macklin

LFRN Rennes scenery?

11 viestiä aiheessa

Moro!

Kaipaisin LFRN Rennes:in maisemaa ilmeisesti on joskus v.2005 tehty freeware FS2004 Pascal Dumat:in toimesta mutta en vain löydä ehkä poistettu? Olisko kellään tietoa vieläkö saisi jostain ladattua?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Kaipaisin LFRN Rennes:in maisemaa ilmeisesti on joskus v.2005 tehty freeware FS2004 Pascal Dumat:in toimesta mutta en vain löydä ehkä poistettu? Olisko kellään tietoa vieläkö saisi jostain ladattua?

jukka

Äkkiseltään löysin täältä kyseisen Pascal Dumat:n tekemän maiseman. Tosin tuossa vuoden 2004 versio. En tiedä onko sitten kyse juuri siitä mitä haet.

http://p.dumat.pagesperso-orange.fr/htm/archives1.htm

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äkkiseltään löysin täältä kyseisen Pascal Dumat:n tekemän maiseman. Tosin tuossa vuoden 2004 versio. En tiedä onko sitten kyse juuri siitä mitä haet.

http://p.dumat.pagesperso-orange.fr/htm/archives1.htm

Moro!

Kiitos tiedosta tämä on se maisema jota haen mutta valitettavasti tämän linkin takana oleva maisema ei avaudu (ainakaan minulle)siinä on jotain vikaa. Muita paikkoja josta tämän saisi en ole löytänyt.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Sama juttu maiseman koko on 3.077 mb ja latautuu ainoastaan n.2.66 mb ja kun yrittää avata rar-pakettia niin herjaa että loppuosa puuttuu.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Sama juttu maiseman koko on 3.077 mb ja latautuu ainoastaan n.2.66 mb ja kun yrittää avata rar-pakettia niin herjaa että loppuosa puuttuu.

jukka

Purkajassasi on  varmaan jotain vikaa. Latasin tuon kokeeksi ja purkautui helposti IZArc-ohjelmalla (ilmaisohjelma). Paketin sisällä on asennusohjelma, jolla varsinainen maisema asennetaan.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Purkajassasi on  varmaan jotain vikaa. Latasin tuon kokeeksi ja purkautui helposti IZArc-ohjelmalla (ilmaisohjelma). Paketin sisällä on asennusohjelma, jolla varsinainen maisema asennetaan.

Pekka

Moro!

Asensin tuon IZArc-ohjelman ja sillä onnistui täytyy opetella käyttämään. Tarvitaanko sitä PFD ohjelmaa jos on Adobe?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Asensin tuon IZArc-ohjelman ja sillä onnistui täytyy opetella käyttämään. Tarvitaanko sitä PFD ohjelmaa jos on Adobe?

Toi sun aiemmin käyttämäsi purkajaohjelma ei ilmeisesti osannut purkaa tässä kyseessä olevaa pakkausta. Minulla oli myös aiemmin käytössä ohjelma, joka ei saanut kaikkia paketteja auki ennen kuin vaihdoin tähän IZarciin.

Tuo viimeinen lauseesi ei nyt täysin auennut minulle? Adobelta saa ilmaisen pdf-lukijan (kirjoitusohjelma maksaa) ja sillä kyllä pitäisi aueta kaikki pdf-dokumentit. Minulla on toinen kevyempi pdf-lukija (Foxit reader) selaimeen liitettynä. Viime aikoina se ei ole pystynyt aukaisemaan kaikkia Adoben uusimmalla versiolla? tehtyjä pdf-dokumentteja joten joudun harkitsemaan paluuta takaisin raskaaseen Adoben lukijaan ellei Foxitiin pian tule yhteensopivaa päivitystä.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Siinä IZArc ohjelman mukana tarjottiin NITRO PFD readeria en asentanut, siitä oli kysymys.

Lisä kysymys koskien nyt EBLG freeware Papy31 scenery. Kun olen asentanut sen niin kentän ympärillä on vihreitä levyjä mitenkä ne saisi pois?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään