Rolf Niemi

Realair - Beechcracft Duke B60 V1.5

15 viestiä aiheessa

Suosittelen ehdottomasti.

No minä uskon miestä. Ajattelin vain varmistaa, sillä olen pähkäillyt tuota jo jonkin aikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikset kokeile tätä Carenado Cessna C340 II , ihan uusi ei ole väri edes kuivannut

No kun minulla on noita Carenadon tuotteita jo jonkin verran, niin ajattelin vaihteeksi jotakin muuta ja sellaista jossa on autopilotti valmiina. Tarkoitus on lähteä etsimään erinäisiä kenttiä Australiasta ORBBX/Oz ja tuo kone sopii siihen oikein hyvin, vaikka onkin busines-luokkaan kuuluva. Toinen juttu on se, että ohjaamossa tulee vietetttyä melkoisesti aikaa ja on mukavampi, jos paneeli on selkeä ja toimiva, kuten tässä nyt sattuu olemaan. Vähän toista kuin Bush Hawk  ;D

Tyyppejä tällä en vielä ole ottanut, mutta pikaisella silmäilyllä viime yönä kone näytti upealta minun silmissäni ja lento-ominaisuuksiakin on kovasti kehuttu. Nyt pitää lähteä etsimään jotakin painttia Austraaliaan sopivaksi - jos löytyisi...

Edit.

Ei sillä - hienon näköinenhän tuokin on ja säätutka mukana. Katselinkin sitä tässä pari päivää sitten, mutta jotenkin missasin sen. No hankinta on suoritettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainoa miinus varmaankin, olisi se että hajoittaa laskeutumisvalot. Tai VOI hajoittaa, itsellä ei ole käynyt, mutta näin saattaa käydä ja varoittavat siitä, myös rexissä on realair duke sopivat landing lightsit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisin ostamassa jotain "yleis-vfr" konetta niin onko tämä jo vähän suuri? Olisiko jotain mitä suosittelisitte, kone saisi sopia ihan laskukierrokseen ja lyhiin vfr legeihin?

-Leevi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko Henksu tai joku selittää, miten RXPn Garminit saa integroitua tämän VChen helposti.. olen yrittänyt löytää manuskoista helppoa tapaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko Henksu tai joku selittää, miten RXPn Garminit saa integroitua tämän VChen helposti.. olen yrittänyt löytää manuskoista helppoa tapaa...

No eikö ne mene sen Configuration Managerin avulla kaikkein kätevimmin? En ole kokeillut, sillä ajatus tuosta on vasta itämässä, mutta manuaalissahan tuo selkeästi kerrottu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään