Guest OH-96

FS9 peräsin ei suoristu

10 viestiä aiheessa

Moro! Ongelmana on siis että peräsin (nokka/kannuspyörä?) tuntuu jumittavan sivulle. Nousukiidot ei tahdo onnistua kun about 40 solmun ohittamisen jälkeen kone lähtee satunnaiseen suuntaan vääntämään pois kiitotieltä. Ei se mitenkään merkittävästi käänny, mutta tarpeeksi että joutuu peräsimellä korjaamaan.  :P

Tapahtuu siis saitek pro flight yoken ja polkimien kanssa. Onko mitään keinoa päästä eroon tosta kääntymisestä, tai edes vähentää sitä?

Btw sama ongelma laskussakin, eli heti kun nokkapyörä osuu maahan niin kone ajautuu jompaan kumpaan suuntaan pois kiitotieltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Tuttu ongelma..  :thmbdn:

Sen olen huomannut että ainakun asentaa uuden freeware-koneen, se aina palaa ja sitten häviää n. 5 lennon jälkeen.

Mulla käytössä X52. Minulla se on ollut FSX:ssä, ja sit parempaan simuun (FS9  ;) ) siirtyessä sitä ei näkynyt, mutta viimeaikoina se on taas häirinnyt..

Ongelmathan ilmenee myös ilmassa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa, en ole huomannu minkäänlaista taipumusta vääntää minnekään ilmassa ??? Eli mulla ongelma ilmenee vaan maan pinnalla. Kokeilin myös logitechin G940:llä, eipä auttanut :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon tässä yrittänyt ettiä sitä kalibrointitoimintoa mutta ei näy peräsimelle ja kaasuille löytyvän. Eli ohjauspaneelin peliohjaimet ikkunasta kun valitsen polkimet ja painan lisäasetukset niin mitään kalibroi-nappia ei ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, siis sehän menee sinne samaan paikkaan minne ohjauspaneelistakin pääsee :P Eli ei löydy kalibrointinappulaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ei onnistu kalibrointi niin ajurien päivitys kannattaa hoitaa alta pois seuraavaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on dokumentoitu ongelma johon löytyy saitekin sivuilta ratkaisu.

En nyt muista miten se oli mutta painamalla jotain näppäinyhdistelmää fs:n käynnistyksen yhteydessä niin fs jättää lataamatta sen korruptoituneen tiedoston jossa kalibroinnit sijaitsee ja kaikki toimii oikein tämän jälkeen.

Näin ainakin minulla, käynyt pari kertaa...

t tp

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään