Jarmo Torvikoski

FSX hylkii Digital Aviation Fokker 70/100 nahkoja

5 viestiä aiheessa

Olen tässä viimein siirtymässä FS2004 simusta FSX:n simuun kun on kalustoakin tullut paranneltua siihen malliin, että potkua riittäisi FSX:n pyörittämiseen jäkevällä tasolla. Nyt on kuitenkin ilmennyt sellainen ongelma johon meikäläisen aivot eivät yllä...on niitä muitakin  ;D, mutta tähän nyt ainakin joudun pyytämään ammattimaisempaa suporttia. Eli hankin tuossa taannoin Digital Aviationin Fokker70/100 lisurin FSX:n ja se ei sitten millään suostu näyttämään nahkojaan, vaan kaljuna kiiltelee. FSX:llä on Servicepack 2 ja lisuri-koneessa viimeisin servicepack. Sen verran vielä, että kyseisen koneen nahkat kyllä näkyvät Servicepack 1:ssä, mutta framet tippuu mielestäni liika ja muutenkin tuntuu tökkivän. SP2:ssa tulee mukana Direct 10 ja mulla on MSI  N250 GTS 1G näytönojain . Eli olisiko tässä se pullonkaula?  Meikäläisellä kun tämä tietokoneiden sielunmaailman ei ole sitä ominta lajia  :P  Käyttöjärjestelmänä mulla on Wintoosan 7 home edition.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, kyllähän tuo SP1:lläkin pelittää ihan hyvin. Jätän nämä pähkäilyt kuitenkin tähän, jos jollain tulee mieleen asian tiimoilta jotain sanottavaa....jne.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep! Kiitokset Hannulle kun löysi tuon osion digin foorumilta, minun silmääni se ei osunut, vaikka siellä kävinkin. ;) Periaatteessa jo olinkin oikealla tiellä eli tuon Directx 10 olin ruksannut simussa, mutta en vain  ensin käynnistänyt simua uudelleen ennen koneen latausta, vaan ruksauksen jälkeen latasin koneen suoraan.  :-[ Nyt näkyy puuttuvat nahkat SP2 kanssa.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään