Guest Lauri FIN918

Tietääkö joku hyvää Airbus a319-a321 add onia?

26 viestiä aiheessa

Hei,

eli kysyisin tietääkö joku todella hyvää airbus addon:ia fsx:lle tai fs2004:selle? Mielellään siinä voisi olla mukana airbus a330, 340 ja eiks finnairille tuu myös se 350? Itse olen ettinyt kaupoista. Yhden tilasinkin. Se oli Airbus Collection: long haul jonka tilasin, mutta vpd:stä lähetettiin Airbus Collection: Collector edition :thmbdn:. Ja olin todella pettynyt sen grafiikkaan ja Virtual Cockpitiin. Niin tietäiskö joku hyvää addon:ia. Minulla on PMDG Md-11 ja MyTraffic, mutta ei oo kunnon airbus:ia.

Kiitos etukäteen! :)

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

oikeestaan tuota Airbus a321:stä ei tarvitse, koska se on valmiina ainakin FSX:sässä  ;)

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Ei noista Abacuksista ole yleensä mihinkään, pelkkää suttua, ja defu koneiden gaugeja.  :'(

Ysiä jos käytät, niin sitten Wilcon Airbus Vol. 1 ja Vol. 2

Äksän käyttäjälle pikkubusseiksi ehdottomasti Aerosoftin Airbus X

Tuosta A350 sen verran, että Abacus taitaa olla ainoa, jolta löytyy tällä hetkellä A350.

Santeri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

kiitos paljon. Rupean heti metsästämään noita. Oon pähkäilly paljon et kumpaa käyttäsin. Fsx, tai fs2004. Onko milipiteitä kumpaa kannattaisi käyttää ja kumpaa suurinosa porukasta käyttää? :)

Kiitos!

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

kiitos paljon. Rupean heti metsästämään noita. Oon pähkäilly paljon et kumpaa käyttäsin. Fsx, tai fs2004. Onko milipiteitä kumpaa kannattaisi käyttää ja kumpaa suurinosa porukasta käyttää? :)

Kiitos!

Lauri

Varmaan suurinosa suosittelee FSX:ää, mutta se kumpaa käyttää on jokaisen oma valinta. Sinä varmasti itse tiedät parhaiten mitä lentosimulta haluat, eikös niin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

juu. Kyllä mielummin käyttäisin Fsx:ää, mutta ajattelin vaan, että jos rupean käyttämään tuota IVAO:ta, niin tekisi mieli lentää sillä ohjelmalla, missä eniten tyyppejä lentää. Rupean vasta nyt siis tutkimaan tota IVAO:ta, eli en tiedä, onko sitä edes fsx:lle tai fs2004:selle.

Kiitos vastauksesta! :)

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

juu. Kyllä mielummin käyttäisin Fsx:ää, mutta ajattelin vaan, että jos rupean käyttämään tuota IVAO:ta, niin tekisi mieli lentää sillä ohjelmalla, missä eniten tyyppejä lentää. Rupean vasta nyt siis tutkimaan tota IVAO:ta, eli en tiedä, onko sitä edes fsx:lle tai fs2004:selle.

Lauri

IVAO on molemmille, suosittelen itse FS2004 jos on vähänkään huonompi / vanhempi tietokone käytössä, koska FSX vaatii tehokkaan näytönohjaimen, ja prosessorin. Jos alla on hyvää rautaa, niin sitten ehdottomasti FSX.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

Lauri

En tiedä taustojasi, mutta kannattaa opetella ne lentokoneiden hallintalaitteet ja IVAO:n systeemit enne kuin menet sinne lentämään. Se simun oma monipeli on hyvä vaihtoehto, jos haluaa vain lennellä kaverin kanssa moninpelissä.

Se netissä lentäminen ei ole mikään tavoite johon täytyy pyrkiä, vaan ylimmääräinen lisä. Offline lentely on ihan yhtä hyvä vaihtoehto, eikä omista töppäilyistä yms. silloin kärsi kukaan muu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IVAO on molemmille, suosittelen itse FS2004 jos on vähänkään huonompi / vanhempi tietokone käytössä, koska FSX vaatii tehokkaan näytönohjaimen, ja prosessorin. Jos alla on hyvää rautaa, niin sitten ehdottomasti FSX.  :)

Hei,

käytössä on tosiaan hyvä kone. Muistiin mahtuu jtn 1,5 terä bittiä. ;)

Kiitos vastauksestasi ja neuvoistasi ;)!

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä taustojasi, mutta kannattaa opetella ne lentokoneiden hallintalaitteet ja IVAO:n systeemit enne kuin menet sinne lentämään. Se simun oma monipeli on hyvä vaihtoehto, jos haluaa vain lennellä kaverin kanssa moninpelissä.

Se netissä lentäminen ei ole mikään tavoite johon täytyy pyrkiä, vaan ylimmääräinen lisä. Offline lentely on ihan yhtä hyvä vaihtoehto, eikä omista töppäilyistä yms. silloin kärsi kukaan muu.

Hei,

no itse olen lentänyt fs9:iä 5 vuotta ja fsx:ää 2,5 vuotta ja ihan pienestä pitäen olen ollut innoissani lentämisestä. Olen myös matkustellut lentokoneilla paljon ja ohjaamossakin matkaa olen seurannut. IVAO:ssa haluasin lentää siksi, että se on paljon realistisempaa ja varmaan hauskempaakin :). Eikä siellä kai edes voi töppäillä? Kun noudattaa vain lennonjohdon ohjeita niin varmaan hyvin sujuu ;).

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

no itse olen lentänyt fs9:iä 5 vuotta ja fsx:ää 2,5 vuotta ja ihan pienestä pitäen olen ollut innoissani lentämisestä. Olen myös matkustellut lentokoneilla paljon ja ohjaamossakin matkaa olen seurannut. IVAO:ssa haluasin lentää siksi, että se on paljon realistisempaa ja varmaan hauskempaakin :). Eikä siellä kai edes voi töppäillä? Kun noudattaa vain lennonjohdon ohjeita niin varmaan hyvin sujuu ;).

Lauri

OK, jos sinulla on homma hanskassa (Ja hanskat tallella) niin mikäs siinä. Olen kerran pari vuotta sitten lennellyt Cessnalla VATSIM:iissa, ja huomasin joitakin puutteita taidoissani, jäi vähän kaivelemaan. Tosin olivat aika vähäisiä virheitä.

Ja sitten, tällä foorumillakin on ollut niitä jotka lentävät verkossa vain tarkotuksenaan pelleillä, semmonen aiheuttaa varmasti toisille paljon harmia ja pilaa samalla kaikkien lentokokemukset...

Mutta uskon kyllä sinua, ja että  hallitset vaadittavat taidot. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

kiitos luottamuksesta ;). Tarkotuksena ei ole todellakaan pelleillä. Typerää tahallinen pelleily :thmbdn:.

Lauri :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

kiitos luottamuksesta ;). Tarkotuksena ei ole todellakaan pelleillä. Typerää tahallinen pelleily :thmbdn:.

Lauri :)

Tolla asenteella tervetuloa mukaan vaan!   :)

E: Ja älä tee samaa virhettä kuin mää, eli älä mee tietämättömänä IVAOn systeemeistä verkkoon, ei oo kivaa että saa jonkun hönkimään jatkuvasti niskaan.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tolla asenteella tervetuloa mukaan vaan!   :)

E: Ja älä tee samaa virhettä kuin mää, eli älä mee tietämättömänä IVAOn systeemeistä verkkoon, ei oo kivaa että saa jonkun hönkimään jatkuvasti niskaan.  :)

Hei,

kiitos paljon :). Ajattelin lukea tarkasti noi IVAO ohjeet ja opetella ne, ennenkö menen sinne lentämään.

Kiitti vinkist ;)!

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

käytössä on hyvä kone. Muistiin mahtuu jtn 1,5 terä bittiä. ;)

1,5 terabittiä on hyvä asemakoko, mutta sillä ei kovin paljon ole vaikutusta simulaattorin suorituskykyyn. FS9 vaatii pari gigaa ja FSX 15 gigaa.

Suorita > dxdiag > postaa tähän aiheeseen suorittimesi, keskusmuisti ja Näyttö-välilehdeltä näytönohjaimesi.

Jos on vähäänkään vanhempaa rautaa, suosittelen ehdottomasti FS9:ä. Siihen on saatavilla Suomeen hienoja lisäosia eikä kaatuile niin paljon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1,5 terabittiä on hyvä asemakoko, mutta sillä ei kovin paljon ole vaikutusta simulaattorin suorituskykyyn. FS9 vaatii pari gigaa ja FSX 15 gigaa.

Suorita > dxdiag > postaa tähän aiheeseen suorittimesi, keskusmuisti ja Näyttö-välilehdeltä näytönohjaimesi.

Jos on vähäänkään vanhempaa rautaa, suosittelen ehdottomasti FS9:ä. Siihen on saatavilla Suomeen hienoja lisäosia eikä kaatuile niin paljon.

Hei,

juuri tuota pähkäilinkin. Lentokoneet on parempia fsx:sällä, mutta Suomen maisemat on paljon parempia fs9:sillä. Pitää kattoo, milloin FIDS:iltä tulee fsx:lle, tai sit tosiaan siirryn fs9:in puolelle.

Laitan kohta tähän ne tulokset

Kiitos! :)

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

tässä on tulokset:

Suoritin: Intel® Core i3 CPU

Muisti: 6144MB RAM

Näyttö sivulta: Nimi: ATI Radeon HD 5570

Tossa noin. Oliko noi oikeet? :)

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

tässä on tulokset:

Suoritin: Intel® Core i3 CPU

Muisti: 6144MB RAM

Näyttö sivulta: Nimi: ATI Radeon HD 5570

Tossa noin. Oliko noi oikeet? :)

Lauri

Juuu, helposti tolla pärjää FS9:llä. Hanki se ja sitten latailemaan upeita lisäosia niin kyllä kelpaa  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuu, helposti tolla pärjää FS9:llä. Hanki se ja sitten latailemaan upeita lisäosia niin kyllä kelpaa  :thmbup:

Hei,

mulla on ollu se jo 5 vuotta, mutta fsx:kin on. Pitää nyt kattoo, et mitä käyttäis. Olen kylläkin ladannut jo monta scenery lisäosaa fs2004:selle. Täytyy nyt miettiä.

Kiitos! :)

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX default 321 ihan ok.

Hei,

no ei mustakan todellakaan ole ok. Esim fmc...? Ihmettelen miks oikee missää flight simulatorin valmiissa lentokoneis toi fmc:tä ei oo laitettu :-\

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

no ei mustakan todellakaan ole ok. Esim fmc...? Ihmettelen miks oikee missää flight simulatorin valmiissa lentokoneis toi fmc:tä ei oo laitettu :-\

Lauri

Kai se menisi joillekin liian vaikeaksi kun kaikki eivät viitsi lukea vähääkään manuaaleja... Eihän tuolla Fsx:n A321 ole mitään virkaa kun ei ole Fly By Wiren ominaisuuksia mitenkään mallinnettu lentotietokoneesta puhumattakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kai se menisi joillekin liian vaikeaksi kun kaikki eivät viitsi lukea vähääkään manuaaleja.

Totta, mutta ei kai siitä mitään haittaa olisi? Sitähän voisi lentää ilmankin sen käyttämistä

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään