Rolf Niemi

VRoute

8 viestiä aiheessa

Route Finder (ilmainen) antaa mystisiä reittejä pitemmille retkille (ei pysty lentämään ilman välilaskuja) ja niinpä pitänee harkita jotakin kaupallista tuotetta ja olen katsellut tuota VRoutea. Onko foorumilaisilla minkäänlaista kokemusta tuosta tuotteesta tai onko olemassa mitään hyvää ja halpaa  ;D (ilmaista) ohjelmaa/lähdettä, josta reittejä löytyisi? Yksi kaupallainen oli Aerosoftin FOC, mutta se tuntuu aika hintavalta eikä foorumilta (AS) pikaisesti katsottuna löytynyt siitä mitään.

VRoute:

http://secure.simmarket.com/vroute-vroute.info-premium.phtml

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

VRoute ilmainen ja maksullinen on sama reittien suhteen, maksullisessa on lisäominaisuuksia kuten polttoainelaskuri ja muuta. Parhaiten näet erot VRouten sivuilta. Jos ei löpö riitä täytyy vaihtaa konetta. Kaikki reitit VRoutessa on eurocontrollin tarkistamia mutta varmaankaan ei kaikki ole ihan viimoisen päälle lyhintä. Itse olen korjannut ja uploadannut sinne yli 100 reittiä. Itse olen pärjännyt sen avulla mainiosti tosin joskun on täytynyt punnertaa mutta valmiit (ei punaista täppää edessä) ovat ihan ok.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos pelkkiä reittejä etsit niin riittää kyllä hyvin vRouten ilmainenkin versio. :)

Tiedän, mutta eikös siinä ilmaisversiossa ole joitakin rajoituksia vaikkapa reitin suorassa siirrossa esim. Level-D 767:n flightplans-kansioon? Jos käytän jotakin tuotetta, niin haluan toki siitä kaiken mahdollisen irti. Mutta joo - onko tuo sitten lähinnä on line -miehille?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

VRoute ilmainen ja maksullinen on sama reittien suhteen, maksullisessa on lisäominaisuuksia kuten polttoainelaskuri ja muuta. Parhaiten näet erot VRouten sivuilta. Jos ei löpö riitä täytyy vaihtaa konetta. Kaikki reitit VRoutessa on eurocontrollin tarkistamia mutta varmaankaan ei kaikki ole ihan viimoisen päälle lyhintä. Itse olen korjannut ja uploadannut sinne yli 100 reittiä. Itse olen pärjännyt sen avulla mainiosti tosin joskun on täytynyt punnertaa mutta valmiit (ei punaista täppää edessä) ovat ihan ok.

jukka

Kiitos tiedosta  :thmbup:

Ohjelma on siis toimiva? Onko siinä toimiva reitin siirto FlightSim Commanderille jo? Luin kyllä kyseistä foorumia, mutta halusin kotimaisen arvion tuotteesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedän, mutta eikös siinä ilmaisversiossa ole joitakin rajoituksia vaikkapa reitin suorassa siirrossa esim. Level-D 767:n flightplans-kansioon? Jos käytän jotakin tuotetta, niin haluan toki siitä kaiken mahdollisen irti. Mutta joo - onko tuo sitten lähinnä on line -miehille?

Moro!

Katso tuolta:

http://www.vroute.net/content/view/80/1/

Edit: Itselläni on ilmainen versio joten niistä muista ominaisuuksista en osaa sanoa mitään.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Katso tuolta:

http://www.vroute.net/content/view/80/1/

Edit: Itselläni on ilmainen versio joten niistä muista ominaisuuksista en osaa sanoa mitään.

jukka

Sori ja kiitos! Vielä yksi kysymys eli toimiiko tuo tuote vaikkapa läppärillä kun simu itse on pöytäkoneelle eli verkossa käyttäen WideClient tai jotain muuta?Simunahan on FS9.1

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sori ja kiitos! Vielä yksi kysymys eli toimiiko tuo tuote vaikkapa läppärillä kun simu itse on pöytäkoneelle eli verkossa käyttäen WideClient tai jotain muuta?Simunahan on FS9.1

Moro!

Kuten aiemmin sanoin en tiedä noista maksullisen ominaisuuksista ja kuinka niitä käytetään. Itse kun ainoastaan käytän reittien hakemiseen ja tekemiseen niin että voin siirtää ne FS9:n GPS:sään Omat tiedostot/Flight Simulator Files. Eli oma VRoute on samalla koneella kuin FS9 jotta voin ne siirtää GPS:sän kansioon.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään