Santeri Lehtonen

Joulusimuviikonloppu 10.-12.12.2010

16 viestiä aiheessa

Kaikki mukaan tänä jouluna, jos ei Santerin, niin ainakin minun läsnäoloni takia!  :thmbup:

::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kerran Lindén tulee niin pakkohan tähän on osallistua! Tulkaa muutkin toki todistamaan tämä antropologinen löytö ja nauttimaan hyvästä seurasta. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... nauttimaan hyvästä syrjinnästä.

No thanks.

Mitä tarkotat? Onko sinulla omakohtaisia kokemuksia tästä? (toivottavasti ei)

Luulen, että simuilijat ovat mukavaa väkeä. Tietysti aina löytyy niitä ihmisperseitä, joilla on huono itsetunto ja sitten sitä pitää pönkittää jollain.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... nauttimaan hyvästä syrjinnästä.

No thanks.

Millä tavalla koit syrjintää? Itse olen ensimmäisestä kerrastaa lähtien tuntenut aina kuuluvani joukkoon ja saanut hyviä ystäviä ja tuttavia kaikista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen ensimmäisestä kerrastaa lähtien tuntenut aina kuuluvani joukkoon ja saanut hyviä ystäviä ja tuttavia kaikista.

Samaa voin sanoa 7 vuoden osallistumiskokemuksella SVIL:in tapahtumiin. Vaikka osallistujamäärät eivät aina olekkaan suuret on joukkoon silti mahtunut vanhat kävijät ja uudet tulokkaat, mukavaakin on tuntunut olevan sillä useimmat ovat palanneet takaisinkin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juurkin niin. Tuohon Salomaan tarinaam voisin antaa esimerkin viimeisimmästä CAVOK -kesäleiristä. Olimme viikon Jämijärvellä viiden miehen miehityksellä, ja oli mukavaa mielestäni siltikin. Missään nimessä ei pidä jättää tulematta jos on vain mahdollisuus päästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä tavalla koit syrjintää?

Melkein kaikilla oli sellanen olemus/ilme, että "voisit lähtee siitä vaa, evvvk". Sitten piti ja pitää nolata ittensä jollain paskakannettavalla ja lennellä FS9:llä jotain TGL:ää...

Nyt kuitenkin teidän kaikkien viestien jälkeen tuntuu, että täytyyhän mun sinne uskaltautua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. Välillä kyllä itekkin sellanen fiilis että voisin painua koko hommasta jonnekkin tästä yhteisöstä. Mieleen painuvin oli kun satuin viimeksi käymään Nuurdikin IRC-kanavalla ja kysyin Martinairin MD11 FMCn mallia. Vastaukset tulivat tyylillä vittu selvitä ite... Viiminen kerta kun IRCissä käyn ellei jotain asenne muutosta tule. Ilmeisesti täällä pitää kaiken olla 100% täydellistä/täydellinen että saa edes joiltakin arvostusta.  :thmbdn: P.S Irc-häppeninki tapahtui vuosi sitten...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. Välillä kyllä itekkin sellanen fiilis että voisin painua koko hommasta jonnekkin tästä yhteisöstä. Mieleen painuvin oli kun satuin viimeksi käymään Nuurdikin IRC-kanavalla ja kysyin Martinairin MD11 FMCn mallia. Vastaukset tulivat tyylillä ***tu selvitä ite... Viiminen kerta kun IRCissä käyn ellei jotain asenne muutosta tule. Ilmeisesti täällä pitää kaiken olla 100% täydellistä/täydellinen että saa edes joiltakin arvostusta.  :thmbdn: P.S Irc-häppeninki tapahtui vuosi sitten...

Kyllä niitäkin on jotka apua tarjoavat ihan mielellään. Ei kannatta yleistää ihan kaikkea   ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

lennellä FS9:llä jotain TGL:ää...

Sehän tapahtumassa on osittain ideanakin, että ihmiset lentävät mitä lentävätkään, mutta siinä on mahdollisuus sivussa harrastaa sosialisoitumista ja muuttaa nimiä naamoiksi. Osa ei lennä ollenkaan, osa legin kaksi, osa jatkuvasti. Sama se on millä sen tekee. Kunhan on paikanpäällä osallistumassa henkeen. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt viimeisetkin ilmoittautumista sisään, ja mukaan tähän joulukuun kovimpaan tapahtumaan.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään