Rolf Niemi

MegaScenery/MegaCity & FS9.1

3 viestiä aiheessa

Jos joku sattuisi omistamaan noita otsikossa mainittuja tuotteita ja vieläpä muistaisi, että mikä on  niiden suositeltava järjestys simun Scenery Libraryssä suhteessa itse kenttiin? Minulta löytyy mm. megäCity Atlanta, Dallas, Denver, Phoenix ja New York. Sitten on Aerosoftin Manhattan. Lisäksi löytyy mega Mid Atlantic, California ja PNW. Kenttiä olisi KJFK, KLAX, KSFO ja KSEA - kaksi ensimmäistä FSDream Teamin tuotosta ja kaksi viimeistä FlyTampan. Haeskelin tietoa maailmalta, mutta en löytänyt oikein mitään valaistusta asiaan

Lisäksi minulla on Alaska ja Brittiläinen Kanada katettu melkoisen hyvin kuten myös Suomikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläiseltä löytyy South ja North California, sekä Pacific Northwest. Tuli hankittua niistä Full Kit -versiot (paperikartat mukana) kun olivat aikoinaan sopivasti tarjouksessa PCAviatorissa.

Megasceneryiden keskinäisellä järjestyksellä ei ole väliä, mutta alueille osuvat lisäosakentät olen asentanut noiden yläpuolelle. Lisäksi ainakin PNWobjects\scenery-hakemistosta olen siirtänyt pois lisäosakenttiin vaikuttavat bgl-tiedostot. Joistakin Georender-kentistä taisin lisäksi ottaa pois käytöstä kentän oman fotopohjan.

Muistaakseni ainakin Flytampan KSFO ja KSEA toimivat ihan sellaisenaan vastaavan Megasceneryn yläpuolelle asennettuna.

Mikäli lisäosakentän mukana tulee samantarkkuuksinen mesh kuin Megasceneryssä, saattaapi joutua kikkailemaan. FS9:ssä kun meshien prioriteetti on käänteinen, eli kahdesta saman tarkkuuden meshistä alempana olevalla on suurempi prioriteetti. Tarkempi mesh toisaalta ohittaa muut Scenery libraryn järjestyksestä riippumatta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään