Guest fly_boy

FSX Freeware MD-83

27 viestiä aiheessa

Ladattavissa simviationista

http://www.simviation.com/1/search?submit=1&keywords=md-83&x=0&y=0

http://www.simviation.com/fsnd/menu.html

McDonell-Douglas MD-83 Package for FSX. True FSX model featuring 2D Cockpit. Virtual Cockpit. Working APU System. Working Flight Management Computer*."FMC" Bendix King/Honeywell General Aviation FMC/GPS by Garrett Smith Full animations including exit doors. FSX terminal gate compatibility. Working windshield wipers. Wing flex. ...and many more realistic additions! Gauges by: Alejandro Rojas Lucena (Some MD-80 specific gauges) Microsoft (standard flight instruments) Garrett Smith (FMC) Testing assistance by: Stephane Verrando Sean Karges Liveries by: Christian Michael Silvers (Alitalia, TWA, China Southern Airlines, Iberia, SAS) Jordan Skok (Allegiant) , Frequent Flyer(Finnair. Created and produced by: Alejandro Rojas Lucena (Alrot)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoista, mutta miksi ihmeessä pitää tuollaista huijaussivustoa tukea, pitää 60 mb filee ladata 30 kb/s vauhdilla... Ja jäsenyys maksaa "kohtuullisen" verran. Mikäpä siinä, mutta kun pistetään "myyntiin" noita ilmais-lisäosia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kai kukaan sitä jäsenyyttä pakota ostamaan?

270421-blank_picard_facepalm_small.jpg Ei tietenkään, mutta miksi pitää noin isoja tiedostoja uppia tällaisille riistosivuille, kun ilmeisesti tuota ei muualta voi ladata.

Näköjään finnairin livery sisällytetty pakettiin:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kenties luetun ymmärtämisessäsi on vikaa, kuten sanoin ongelma on se, että pitää ladata 30 kb/s, vain siksi ettei halua maksaa ilmaisohjelmien latauksesta. Kun täältä fsnordicista tulisi täyttä 800 kb/s, ja avsimista 500 kb/s. Esimerkiksi avsimista kestää 60mb tiedoston lataus minuutin, kun tätä piti ladata 30min.

Tässä pari kuvaa itse simussa, on kyllä tosiaan tehty natiivisti FSX:lle, fps paljon parempi kuin maddogin md-82.

[ attachment removed ]

VC:kään ei paljon jää maddogista vajaaksi... FMC näyttäisi toimivan, en tiedä kuinka hyvin käytännössä.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kenties luetun ymmärtämisessäsi on vikaa, kuten sanoin ongelma on se, että pitää ladata 30 kb/s, vain siksi ettei halua maksaa ilmaisohjelmien latauksesta. Kun täältä fsnordicista tulisi täyttä 800 kb/s, ja avsimista 500 kb/s. Esimerkiksi avsimista kestää 60mb tiedoston lataus minuutin, kun tätä piti ladata 30min.

Onhan se harmillista, koska joskus minuutti tuntuu tietokoneen äärellä todella pitälle kun pitää jotakin odoitella. Kun taas muuta tehdessä ei aika meinaa edes riittää... Mutta 30 minuuttia sinne tai tänne. Eikös se kuitenkin ole sen arvoinen. En minä noista nopeuksista mitään ymmärrä... tuolta kun olen ladannut, niin olen vain ajatellut että on iso paketti tai ruuhkaa sivulla tms.

Mutta AVSIM "elää" lahjoituksilla tuo taas tuommoisella. Pitäähän heidän maksaa sähköt ja netit ja muut, ja vielä syödäkkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei ainakaa tuo kone toimi oikein, näkyy vain runko ilman kuoria.

Tuo on FSX:lle. Jos tiesit sen niin asensitko sen oikein. Kyllä se tuon 30 minuutin arvoinen varmasti on kun saat toimimaan (En tiedä kun ei ole peliä asennettuna koneelle, mutta kuvat näyttivät ihan hienoilta).  :thmbup: Koita myös ladata uudelleen jos on mennyt rikki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avsim elää tosiaan lahjoituksilla, tämä taas vaatii lahjoituksia kunnon latausnopeuksiin. Varmasti mielummin ihmiset haluavat tukea hyvää toimintaa lahjoituksina, kuin ostaa nopeaa latauspalvelua.

Minulle 30 minuuttia on varsin suuri määrä, kun sitä aikaa ei tunnu riittävän. Minuutti ei kestä kauaa, siinä voi vaikkapa tarkistaa sähköpostit, lukea foorumia. 30 minuutissa ehtii oikein paljon tehdä kaikenlaista, mutta jos sattuu juuri olemaan paussi kaikista askareista jotta voi rentoutua, ei ole aikaa latailla 30 minuuttia jotain pakettia, jonka kuitenkin _voisi_ saada muualta minuutissa siinä rentoutumisen sivussa.

edit: Ja asennus sujuu niin, että tekee vaikka kansion nimeltä FSDN MD83 airplanes kansioon, ja purkaa tuohon kansioon KAIKKI tiedostot ja kansiot mitä tuossa paketissa oli. Ei muuta tarvitse tehdä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teeppä niitä askareita ja anna ladata sillä aikaa.  :) Ei sitä ole pakko istua tietokoneen ääressä koko ajan. Ei kannata rasittaa hermoja latausnopeuksia ja kelloa tuijottamalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on FSX:lle. Jos tiesit sen niin asensitko sen oikein. Kyllä se tuon 30 minuutin arvoinen varmasti on kun saat toimimaan (En tiedä kun ei ole peliä asennettuna koneelle, mutta kuvat näyttivät ihan hienoilta).  :thmbup: Koita myös ladata uudelleen jos on mennyt rikki.

Mulla on FSX ja kahteen kertaan ladattu, mutta pitääpä vielä tutkiskella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on FSX ja kahteen kertaan ladattu, mutta pitääpä vielä tutkiskella.

En oikein osaa auttaa, mutta onko sinulla vaika DirectX 10 tms. päällä? Kaikki eivät kai ole sen kanssa yhteensopivia. Joku yhteensopivuusongelma se varmaan on. Tosin en ole ihan varma miltä näyttää runko ilman kuoria.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teeppä niitä askareita ja anna ladata sillä aikaa.  :) Ei sitä ole pakko istua tietokoneen ääressä koko ajan. Ei kannata rasittaa hermoja latausnopeuksia ja kelloa tuijottamalla.

Mukavaa jos se on sinulle mahdollista, minulle ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäs olla. Eikös ne mee automaattisesti kun asentaa pelin?

Jos ei sisällä Accelerationia niin pitää ladata erikseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näkyy olevan täällä mainittua Abacus- laatua. Hyvä että on sentään oikealla osastolla, ilmaisten joukossa. Tosiaan, Kim kehusi tuota VC:tä hyväksi, joten luulin sen olevan hyvä.

Ei sitten ehkä ollutkaan 30- minuutin arvoinen.  :thmbdn: Saitkos Patrick sen koneen toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En missään vaiheessa kehunut VC:tä hyväksi, sanoin sen olevan melkein flythemaddog laatua... Eli aika karu.

Ainoa mikä tuossa on hyvää, on se että modelli on natiivi FSX, jolloin FPS on paljon parempi kuin flythemaddogilla... Kenties saisi mergettyä tuon modelin flythemaddogiin. (kaikki muu siinä kuitenkin parempaa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan se FTMD VC aika shokki PMDG tasoseen kokkariin tottuneelle ;D Ei se visuaalisella kauneudellaan pilattu ole, mutta ajaa asiansa loistavasti :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä kohtaa Flythemaddogin VC on karu? En mä oo siinä huomannut mitään kamalaa vielä kertaakaan, toimiva, hieno ja esikuvan kaltainen.

Joo, näköjään taas huono sanavalinta. kaikki nappulat ovat kenties huonosti teksturoitu, mutta ne näyttävät juuri 3d mallinnuksilta, kun taas joissain muissa koneissa VC näyttää aika aidolta. Kun siihen tottuu, niin se on kyllä kaunis eikä mitään vikaa.

Eli FTMD kokkari on mielestäni ihan hieno, mutta tämä ei ihan yllä edes sen tasoon, eli tämä on aika karu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään