Guest Ilves

Meinaa päreet palaa!

9 viestiä aiheessa

Olis parisen murhetta!

Murhe 1. Heitin pois EFTU scenery:n, sekä toisen vaihtoehdon, jota käytin Fin Turku EFTU v1,0

Yritin ladata uudelleen (kumpaakin erikseen), mutta simu ei löydä kumpaakaan, vaikka ne ovat vuoroin olleet asennettuina.

Kun klikkaan siitä O.K. napista, uskossa, että nyt se on siellä. Vaan ei se kuitenkaan ole. Mikä siis tässä mun koneessani mättää?

Murhe 2. Kokeilin taas tota Hercules konetta ja laitoin sen Arlandan kiitoradan päähän lähtovalmiiksi. Tuuppasin trottelspagit täysille. Mitään ei tapahtunut. Koitin uudelleen ja katsoin, kun vain yksi moottori kiihtyi. Siis vaikka mulla on tupla trotteli tossa joistikissani, niin vain vasen (ykkös) moottori reagoi. Mikä tässä mun koneessani siis mättää?

Oliskohan se toi Win7operatiosystem, joka liennee x86. Vai olenko jo tdella niin vanha, ettei pää enää ollenkaan toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihmeellisiä vikoja tullut harrastajien simuihin viimeaikoina, jotenkin vaikuttaa niinkuin olisi erilaisia ongelmia kuin esim. vuosi sitten. Tyypillistä on myös, ettei kukaan oikein osaa auttaa . . . Onko syyllinen tuo uusi Windows7.

Sitten kun joskus uusin tämän tietokoneeni, niin teen kyllä kaikkeni että saan siihen käyttöjärjestelmäksi WinXP:n. Olkoonkin, että ei ole "trendien" mukainen, eikä ehkä pysty hyödyntämään uuden koneen koko kapasiteettia  mutta kyllä nämä nykysimut on suunniteltu XP:llä toimiviksi. Saa se Win seiskakin olla mutta mielummin sitten vaikka eri kovalevyllä jonkinlaisessa vaihtokelkassa. Mutta simut siellä XP-levyllä.

:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään ongelmia minulla ollut windows seiskan kanssa, mielestäni sitä on turha syyttää. Kyllä se vika yleensä muualla on, mutta sitä on helppo syyttää kun se on "uusi". Itseasiassa minulla pyörinyt kaikki paljon paremmin kuin XP:llä.

edit: En täysin ymmärtänyt ensimmäistä kohtaa, eli lisäät maiseman FS9:iin ja se ei ilmesty siihen listaan, vaiko lisäämisen jälkeen se ei näy simussa? Olethan muistanut käynnistää simun uudestaan, kun FS9:stä kyse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sehän onkin sitten aivan mainio jos kaikki toimii sillä paremmin. Veikkan kyllä, että jos nakkaisin siihen kaikki tutuksi tulleet maisemansuunnittelu työkalut niin mahtaisiko puoletkaan toimia?

:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellänikään ei ole ollut Win7:n kanssa mitään isoja ongelmia, Vistan kanssa simu kaatui jokatoinen lentosessio, tällä pelaa hyvin. PMDG:n lisäosien asentamisessa oli aluksi ongelmia, mutta sain ne ratkaistua, ja nyt uudelle koneelle jossa on myös Win7 64bit ei mitään ongelmia niidenkään asentamisessa.

Yllättävän hyvin monet vanhatkin ohjelmat ja pelit ovat tässä toimineet, viimeistään pienen kikkailun jälkeen.

Käytössä on kylläkin FSX.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Win 7 -> Älä asenna simua kumpaankaan Programs-kansioon vaan asemalle C:\simu, mutta ennen sitä Aero-teema veks kuin myös UAC.

Kyllähän seiska tuo tullessaan myös FS2004-puolella pieniä ongelmia. Flight1 Meridian ei toimi kuin ei myöskään Baron58, koska GPS Train 530 ei toimi Windows 7:ssä. Dornierin Config Manager ei myöskään toimi kaikista yrityksistä huolimatta. Mikä eniten ottaa pattiin on, että tuo Ergodex Manager ei toimi ja odotuksista huolimatta uutta 7-sopivaa Manageria ei ole julkaistu. FSX:n kanssa ei mitään isompia ongelmia kaiketi ole. Käyttöjärjestelmänä Windows 7 on hyvä ja vakaa käyttöjärjestelmä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[bVai olenko jo tdella niin vanha, ettei pää enää ollenkaan toimi.

Tässäpä se vika tämän Turun suhteen ainakin oli.

Kiitos tuon Loden Pepen, joka mua lähes päivittäin auttelee, milloin missäkin asiassa, niin Turku on nyt ainakin luettelossa.

Pepe neuvoi niin, että laita se nuoli sille valkoiselle pohjalle ja klikkaa.

Vahingossakohan olen näin toiminut, kun olen noi muut kentät simuun asennellut?

Pepelle taas kiitoxeni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään