Henri Juhantila

FS9 päivitys FS 9.1:een ja ongelma.

4 viestiä aiheessa

Eli siis ongelma on nyt siinä, kun meinasin ostaa tuon QW:n 757 bojon ja se vaatii tuon FS9.1 päivityksen. Niin kun se valittaa, että jos olet asentanut lisäosia tämä päivitys ei asennu oikein, eli tarkoittaako tämä nyt sitä että minun pitää poistaa kaikki lisäosat simustani? Kaikista ei viitsisi luopua, kun niitä en sitten saa enää sinne takaisin.

Edit/ otsikkoa vaihdettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole itse aivan varma asiasta, mutta kannattaa kokeilla asentaa se aluksi poistamatta mitään. Luulen nimittäin että asia pätee jos koneellasi on jokin tietty lisäosa. Jos simu alkaa kaatuilla / lisurit ei toimi suosittelen sitten vasta lisurin / simun uudelleen asennusta. Tämä sitten omalla vastuulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo eli nyt tuon asennuksen yhteydessä on ruvennut satamaan lunta. Vaikka kuinka yrittää vaihtaa sitä säätyyppiä niin se ei auta. Säätyyppi on HEAVY SNOWS, ja sitä ei pysty vaihtamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo eli nyt tuon asennuksen yhteydessä on ruvennut satamaan lunta. Vaikka kuinka yrittää vaihtaa sitä säätyyppiä niin se ei auta. Säätyyppi on HEAVY SNOWS, ja sitä ei pysty vaihtamaan.

Niin, tuo FS9.1 päivityshän pitäisi asentaa ensimmäisenä FS9:n asennuksen jälkeen ennen kuin teet mitään sille simulle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään