Vesa Rautakoura

Carenado Bonanzan säätöä

4 viestiä aiheessa

Ko. koneen omistajat,

ottakaapa koneen aircraft.cfg:sta varmuuskopio ja muuttakaa kyseiset arvot:

elevator_effectiveness =0.65

aileron_effectiveness =0.65

myös elevator trimmiä kannattaa pienentää esim 1.4:ään.

Nyt kone ei ole enää joykkaa riuhtoessa realistisen äkkinäinen mutta normaalisti lennettäessä minun mielestäni kone käyttäytyy kuin unelma ja huomattavasti realistisemmilla käden liikkeillä? Esim nyt ensikertaa pystyn vaivattomasti tekemään 55 asteen bankin ilman että korkeus muuttuu juuri mihinkään suuntaan kun joykalla ei tarvitse tehdä millitarkkoja liikkeitä, myös landing flare on nautinto. Nyt ensi kertaa pidän tästä koneesta aidosti, ostin tuon ajat sitten mutta vasta 16 tuntia mittarissa kun en ole tuosta tykännyt lentää. (vrt Pa28:ssa yli 60 tuntia, vaikka ostettu bonanzan jälkeen)

Toki tuota voi muillekkin koneille kokeilla mutta tässä se on ollut aidosti jees.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

>[CONTROLS]
stick_sensitivity_mode=0

Tuommonen fsx.cfg:hen, niin peliohjaimen liikkeet välittyy lineaarisena ilman simun omaa epälineraarisista kiihdytyskäyrää, vai mikä lienee. Sensitivity täytyy olla tapissa, jos olet calibroinut itse simusta, etkä FSUIPC:stä. Muuten kokoliikerata ei näy lentolaitteelle.

Toki effectiveness-säädöistä on apua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

>[CONTROLS]
stick_sensitivity_mode=0

Tuommonen fsx.cfg:hen, niin peliohjaimen liikkeet välittyy lineaarisena ilman simun omaa epälineraarisista kiihdytyskäyrää, vai mikä lienee. Sensitivity täytyy olla tapissa, jos olet calibroinut itse simusta, etkä FSUIPC:stä. Muuten kokoliikerata ei näy lentolaitteelle.

Toki effectiveness-säädöistä on apua.

Ahaa. Eli tuo tweakki ei tarvi FSUIPC:tä? en ole sitä näet asentanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahaa. Eli tuo tweakki ei tarvi FSUIPC:tä? en ole sitä näet asentanut.

Ei tarte, välttämättä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään