Guest KSS

QW757 ostaminen

19 viestiä aiheessa

Niin, ootteko ostellu tuolta QW sivuilta Web- storesta tuota 757 kun itse olen yrittänyt täyttää tietoni ja visan numerot, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu kun painaa NEXT ?? ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä sitä muualta taida saada ostettuakaan... Mä ainakin sain sen sieltä ihan ongelmitta... :P Täytitkö kaikki varmasti oikein?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Eli ostin tänään tuon Viisseiskan ja sit kun se vinkuu sitä activation koodia siellä missä voi tehdä sen manuaalisen aktivoinnin, niin en löydä kyseistä koodia mistään. Sama homma kun käynnistää simun niin sitten se valittaa että installation koodia ei ole. Mikäs siis nyt neuvoksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

löytyykö tuollaista?

Order Item Details

QualityWings: The Ultimate 757 Collection V1.1 [sKU33061032650] 1 @ 38.88 EUR each

REGISTRATION INFORMATION

Serial Number: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

löytyykö tuollaista?

Order Item Details

QualityWings: The Ultimate 757 Collection V1.1 [sKU33061032650] 1 @ 38.88 EUR each

REGISTRATION INFORMATION

Serial Number: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ei toimi noillakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä yksi kysymys mistä saisin sen Air Finlandin uuden maalauksen? Mieluiten wingleteillä.

Lieneekö kukaan vielä tehnytkään QW 757:lle Air Finland:n uutta maalausta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähdin ostamaan tuotetta, mutta jostain syystä minulle tarjotaan 2kpl samaa tuotetta, enkä pysty muuttamaan tilausta 1kpl -tilaukseksi? Veloitus on siis about 78€, ja tämähän on tuplahinta???

Enpä nyt ymmärrä oikein.

http://www.qwsim.com/index.php/home

Tuolta olen yrittänyt ostaa...

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Anteeksi kun häiritsen jo alkanutta keskustelua mutta lienee tässä parasta kysästä.

Miten raskas tuo kone olisi, verrattuna joihinkin muihin lisureihin, kuten vaikka CS:n vastaavaan? Meinaan, että tippuuko FPS:t alas. Sys. Req.:n mukaan 3+GHz CPU ja 1+ RAM, lähinnä tuosta CPU:sta jää kiinni kun ittellä on 2,6 quad core... CS on mutta sen verta raskas että ei ihan sulavasti mene.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Anteeksi kun häiritsen jo alkanutta keskustelua mutta lienee tässä parasta kysästä.

Miten raskas tuo kone olisi, verrattuna joihinkin muihin lisureihin, kuten vaikka CS:n vastaavaan? Meinaan, että tippuuko FPS:t alas. Sys. Req.:n mukaan 3+GHz CPU ja 1+ RAM, lähinnä tuosta CPU:sta jää kiinni kun ittellä on 2,6 quad core... CS on mutta sen verta raskas että ei ihan sulavasti mene.

Itselläni on dual core ja toimii 20 FPS koko ajan ja CS toimii vain 15 FPS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No olipahan taas vaikeeta "*After you change any quantities, be sure to click the "Update Cart" button. ;D Voisi kai opetella lukemaan...

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään