Rolf Niemi

UltimateTerrainX-sarja

4 viestiä aiheessa

Asensin FSX:n takaisin  ;D ja päätin lähteä liikkeelle askel kerrallaan. FSX-versioni on Gold Edition. Nyt olen asentanut kaikki UTX-roippeet (Eurooppa, USA, Canada ja Alaska + päivitykset ja patchin) ja testaillut . Löysin taannoin erään sivun, jossa oli selkeästi esitetty UT-sarjan esiintyminen Scenery Libraryssä, mutta en tietenkään enää löydä sitä. Niinpä kysyisinkin henkilöltä, jolta nuo löytyvät, että miten ne teillä on tuolla kirjastossa? Kuvankaappaus kaiketi olisi paras keino esittää tuo asia...

Joo, joo - ohjeita on luettu, mutta asia ei oikein auennut ja siksi kysynkin viisaammilta. Pikainen apu otetaan kiitollisuudella vastaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä, auttaako tämä, mutta minulla ultimateterrainit asensivat itse itsensä oikeisiin paikkoihin, eikä minun ole tarvinnut sorkkia niiden scenery library järjestystä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, mutta jollain foorumilla oli juttua ja ohje laittaa ne esim. näin:

Airports UtE

Airports UtU

Airports UtC

Airports UtA

....

....

Eli ne olivat tavallaan niputettu yhteen osittain. No en tiedä - pitäisi löytää se juttu jostakin netin syövereistä ja lukaista uudestaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaaa, en tiedä jos ne pitäisi jotenkin erityisesti olla jossain järjestyksessä, onko sillä muka väliä onko UT amerikka vai UT eurooppa alimpana, kun kuitenkin ovat itsenäisiä lisureita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään