Rolf Niemi

Alaska Cinematic Vol1 ja A13 Bold

3 viestiä aiheessa

Jos jolla kulla sattuisi olemaan tuo lisuri FS 2004-simussa, niin kysyisin seuraavaa:

Miten toimii ja miltä näyttää kenttä nimeltään A13 Bold?

Ajattelin asentaa kyseiselle paikalle Keith Westin tekemän lisurin, mutta törmäsin seuraavaan ongelmaan, jonka esitän tässä kuvien kanssa. Kaksi ensimmäistä esittää aluetta, kun lisuri on aktiivinen ja kolme viimeistä ilman eli vain AC1 on aktiivinen. Samalla tietenkin olisin kiitollinen, jos asiaan löytyisi jokin ratkaisu.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

offtopiccina kun sulla näyttää tuo Tongass fjords olevan, että miten sulla toimii jos laittaa ne molemmat scenet aktiiviseksi? Mulla kun ei toimi kun se "Higher priority". Jos laittaa molemmat, niin menee ihan perseelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

offtopiccina kun sulla näyttää tuo Tongass fjords olevan, että miten sulla toimii jos laittaa ne molemmat scenet aktiiviseksi? Mulla kun ei toimi kun se "Higher priority". Jos laittaa molemmat, niin menee ihan perseelleen.

Puhut näköjään FSX:stä. Jeps - minulla ne ovat molemmat ruksattuna Higher tietenkin ylempänä UT Terrainien yläpuolella ja hyvin pelitti siihen asti kunnes tökkiminen alkoi mikä taas johtuu muista syistä kuin sceneryiden järjestyksestä. Jos ongelmat jatkuvat, niin ota Holgeriin yhteyttä. Vastauksen saa yleensä melko nopeasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään