Guest macklin

Fontien koko?

5 viestiä aiheessa

Moro!

Seuraavanlainen ongelma ilmennyt, FS9 fonttien koko on muuttunut suuremmaksi. Muutamien lisäohjelmien ja paneeleiden fontit ovat suurentuneet ilmeisesti niiden jotka käyttävät FS9:sän omia fontteja. Tämä sama ongelma oli vuosia sitten mutta en millään muista miten se korjaantui. Simun kautta sitä ei käsittääkseni pysty tekemään mutta Wintoosan kautta ehkä. Kuinka tämä ongelma on syntynyt en pysty sanomaan, mahdollisesti joku lisäosa tai widows päivitys on tämän saanut aikaan. Asensin default fontit CD:ltä mutta ei auttanut. Olisiko jollain tietoa kuinka tällaisen ongelman voisi korjata? Toivottavasti osasin selvittää asian niin että ymmärrätte.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse taas olen miettinyt että miten saa fonttikokoa suurennettua, kun TV:n kautta pelailen ja jos käytän isoja tarkkuuksia, menee FS:n omat fontit todella pieniksi ja niiden luettavuus on turhan hankalaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri tuon takia petyin kun laitoin tietokoneen 40" telkkariin kiinni. Muuten kiva, mutta tekstistä, eikä paneelin numeroista meinaa saada tolkkua jos sohvalla löijää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, mutta toisaalta pienemmällä resolla (itse käytän 1360x768) kuvanlaatu ei kuitenkaan ole juurikaan huonompi kuin esim 1680x1050 resolla. Ja tällä aluksi mainitulla resolla tekstit näkyy jo täysin riittävästi ainakin itselleni. 40"/2.7metriä etäisyys. Mutta koska tuolla korkeammalla resolla ei tunnu juuri FPS:ään olevan vaikutusta niin mielummin sitä käyttäisi, on se kuitenkin vähän siistimpää jälkeä.

TV aina monitorin voittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään