Guest Halli

Matkustamoon?

12 viestiä aiheessa

Juu miten pääsis FSX:sässä matkustamoon? Oon näitä kattonu youtubesta mut ei oikeeta löydy. Esim tälläsiä on ollu. ctrl + enter tai shift + enter.

Kiitos :)

Sry jos ei saa selvää. :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu miten pääsis FSX:sässä matkustamoon? Oon näitä kattonu youtubesta mut ei oikeeta löydy. Esim tälläsiä on ollu. ctrl + enter tai shift + enter.

Kiitos :)

Sry jos ei saa selvää. :thmbdn:

Tällassia koneita joiss aon matkustamot ovat esimerkiksi Vaptain simin tuotokset, abacukset, osa wilcoista.. yms  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin siis ctrl+enter ctrl+shift+enter ja ctrl+backspace ctrl+shift+backspace  ja shift+backspace jne. (& yhdistelmää, 6 suuntaa x+-  y+- ja z+-)siirtää sinua vc- ohjaamossa. Jos koneeseen on mallinnetu matkustamo, niin pakitat vaan niin sinne menet sitten. pakki on ctrl+enter.

Tästä nyt ei kukaan ottanu tolkkua... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ezdok walk camerallakin pääsee kätevästi ihan nuolinäppäimillä.

Nyt tässä puhuttiin simun defu koneista joissa ei ole manninettuja matkustamoita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tässä puhuttiin simun defu koneista joissa ei ole manninettuja matkustamoita.

Kai niitä vinkkejä sinne matkustamon puolelle pääsemiksi voi silti antaa, kun kerta samat konstit käy liikkumiseen koneessa kuin koneessa, oli se matkustamo mallinnettu tai ei. Ja sitäpaitsi, kuka muka on rajannut keskustelun koskemaan nimenomaan default-koneita? Kukaan muu ei ole edes maininnut default-koneita, kuin sinä itse... ::)

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

avsim.com ja flightsim.com esimerkiksi freeware-koneille  :) Molemmat vaativat ilmaisen rekisteröinnin. Kannattaa myös katsoa tuolta ylöpuolelta "Vinkkejä Flightsimulatoriin ketju"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja simviation.com, josta löysin esim. legendaarisen Concorden, ja siihen Finnairin paintinkin, jos ketä kiinnostaa. Toimii hyvin juuri noiden aiemmin mainittujen virtuaaliliikkumisten suhteen. Ei tosin aivan yhtä hyvin lentoemon kanssa,  kuin A2A  Piper (maksullinen) "Irma" tuossa taannoin Piper lentoketjussa (K-15 ;D), penkiltä pudottaja, mutta hyvin pelittää tuossa ilmaisessa Concordessa moni asia ,VC vähän vajaa, toiminnot hoituu 2D:n puolelta..

Pystyt liikkumaan konneessa ja sen ulkopuolellakin, "kamerat" sitä luokkaa

[ attachment removed / expired ]

Tässä vielä kone ulkopuolelta. ( Joo, ei ollut koskaan finnairin laivastossa) ;) Aerospatialen tuotokset on kauniita.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finnairin concorde- lento efhk-eftu. Lentoaika 3 minuuttia... ;)

Musta tuo corde ei ole kyllä kovinkaan kaunis. No nopeaksihan se tehtiinkin. Kyllä mun silmää viehettää eniten Constellation. Pöljän näköinen nokkapyörä kyllä saa miinusta hieman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finnairin concorde- lento efhk-eftu. Lentoaika 3 minuuttia... ;)

Musta tuo corde ei ole kyllä kovinkaan kaunis. No nopeaksihan se tehtiinkin. Kyllä mun silmää viehettää eniten Constellation. Pöljän näköinen nokkapyörä kyllä saa miinusta hieman.

Noh. Ei mene kolmessa minuutissa, jo siitäkin syystä, ettei aika riitä meren päältä koukkaamaa nopeuksia hyödyntääkseen, pitää vain alle 1,00 machin(Ma=v/neliöjuuri B/p) keventää mantereen päällä Turkuun. ;)

Ja kauneus? Se on makuasia, sano pystykorva kun muniaan nuoli. :laugh: Edelleen olen sitä mieltä, että on kaunis, kuten Fougagin, munia nuolematta. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään