Jouka Ahponen

Flight1 ATR 72-500 Manual/Tutorial?

6 viestiä aiheessa

Joo eli tuli tuossa hankittua Flight1 ATR 72-500 ja hyvältähän tuo näyttää :thmbup:. En tosin löytänyt minkäänlaista manuaalia sieltä Flight1 kansioista  :-\.

Kysyisin siis nytten teiltä jotka paremmin tiedätte mistä löytäisi hyvän manuaalin jolla pääsee koneella alkuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve.

Manuaalin pitäisi muistaakseni löytyä käynnistä valikon alta Flight1/Atr valikosta. Jos ei rupea löytymään, niin asenna rohkeasti vain uudestaan. Flight1:ltä ostit suoraan dowloadin, vai onko boxi versio?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää mun versio on download. Ja tuolta löytyi Orientation Manual. Taitaapi olla se?

E: ja ei löydy kuin 481 eli taisi tulla ilta lukemista  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä heitän tän nyt tähän... Voihan vastaus auttaa siinäkin, mitä manuaalista ensin lukee ja mitä jättää myöhemmäksi. Käytetäänkö hotel-moodia yleisesti ottaen kovinkaan paljon? Käyttääkö esim. finncomm?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä heitän tän nyt tähän... Voihan vastaus auttaa siinäkin, mitä manuaalista ensin lukee ja mitä jättää myöhemmäksi. Käytetäänkö hotel-moodia yleisesti ottaen kovinkaan paljon? Käyttääkö esim. finncomm?

IRL en tiedä mutta itse en käytä k.o koneella sitä

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IRL en tiedä mutta itse en käytä k.o koneella sitä

jari

En minäkään, enkä muista koskaan nähneeni IRL. Tosin viimeksi kun atikalla lensin, kyljessä luki joko aero tai finnair. Joten vanhan muisti voi pätkiä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään