Markus Mäkelä

Tekstuuri ongelma FSX

2 viestiä aiheessa

No nostetaanpa tämä ongelma myös tänne:

Re: sivunäkymää?

« Reply #8 on: Today at 13:15:58 »

Nonniin, Nyt on näyttö asetettuna vasemmalla sivulla.

Asetin tuon etunäkymä-näytöt primary displayksi (matrox 3head). Kun tsekkasin nvidian control paneelista,

niin vas. näyttö on numero 1 ja matrox näytöt laajennettu 2.  Pitääkö vaihtaa piuhojen paikkaa kortissa?

Ongelma onkin sitten tullut.  Aluksi käikki näytti hyvältä ja tekstuurit latautuivat normaalisti. Asettelin undokatun

sivunäkymän vas. näytölle ja painoi scrollock näppäintä.  Tallensin vielä situaation.  Uudestaan FSX auki ja siellä se

sivunäkymä oli pikkuriikkisenä ikkunana vas. näytön ylälaidassa, eli ei tallentanut mokoma?

Seuraavana päivänä taas FSX auki ja laitoin koneen kiitotielle.  Kun lähdin liikkeelle pilvet alkoivat vilkkua ja kun pääsin ylös

alkoi ilmaantua myös kummallisia keltaisia ja valkoisia kolmioita yms.  Sitten otin fsx.cfg :stä puffer pools=0 pois, ja pilvet lataantuivat

ja piirtyivät normaalisti.  Tänään kun avasin FSX:n, niin Frankfurtin maatekstuureissa oli punaisia laattoja ja taivas välkkyi, tai paremminkin siinä vilkkui ne kolmiot yms. 

Olen vähän ymmällä.  Mulla on kone kellotettu jonkin verran ja sitten mulla on ne shader 3.0 asennettuna.

Kokeilin default fsx.cfg:llä ja low asetuksilla ja mikään ei auttanut.  Kokeilin kädellä vähän PC:n takaa ja aika kuumana tuo näyttis kyllä käy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kovasti haiskahtaa nuo kolmiot siltä, että näytönohjain ei jaksa. Mulla tulee FSX:ssä jumalaton määrä maasta kohoavia piikkejä, kun laittaa AA-asetukset sen verta jyrkäksi, että loppuu näyttiksestä puhti. Kolmioita olen saanut aikaiseksi vain vanhemmissa FS-versioissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään