Guest macklin

Lisää puhtia ATR42-500?

5 viestiä aiheessa

Moro!

 

Tarvitsis saada lisää puhtia ATR42-500:sen moottorehin ovat vähän alitehoiset. Jetteihin saa voimaa muuttamalla tätä aircraft.cfg:

[jet_engine]

thrust_scalar = 1.00

 

Nyt kun on kysymys Turboprop koneesta tulikin ongelma mitä näista pitäisi muuttaa saadakseen tehoja lisää:

[GeneralEngineData]

engine_type =5

Engine.0 =0.400, -13.150, 1.000

Engine.1 =0.400, 13.150, 1.000

fuel_flow_scalar        =1.00000

min_throttle_limit =-0.25000

 

[propeller]

thrust_scalar=1.00000

propeller_type=0

propeller_diameter=13.20000

propeller_blades=6

propeller_moi=249.51300

beta_max=46.00000

beta_min=16.50000

min_gov_rpm=15100.00000

prop_tc=0.00400

gear_reduction_ratio=17.00000

fixed_pitch_beta=0.00000

low_speed_theory_limit=90.00000

prop_sync_available=1

prop_deice_available=1

prop_feathering_available=1

prop_auto_feathering_available=1

min_rpm_for_feather=500.00000

beta_feather=80.00000

power_absorbed_cf=0.90000

defeathering_accumulators_available=0

prop_reverse_available=1

minimum_on_ground_beta=1.00000

minimum_reverse_beta=-18.00000

 

[TurbineEngineData]

fuel_flow_gain=0.01100

inlet_area=1.00000

rated_N2_rpm=20816.00000

static_thrust=255.00000

afterburner_available=0

reverser_available=0

afterburner_throttle_threshold=0.00600

ThrustSpecificFuelConsumption=0.00600

AfterBurnThrustSpecificFuelConsumption=0.00600

 

[turboprop_engine]

power_scalar=1.00000

maximum_torque=11679.92465

max_rpm_mechanical_efficiency_scalar=1.0

idle_rpm_mechanical_efficiency_scalar=1.0

max_rpm_friction_scalar=1.0

idle_rpm_friction_scalar=1.0

 

jukka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mimmoinen tehoasetus ja onko samoissa olosuhteissa (paino + lämpötila lähinnä) testattu molemmat?

 

Moro!

Testattu 0-tuulissa lämpötiloja en ole huomioinut mutta ilmeisesti niissä ei ole olllut suuria eroja, tehot ovat mitä PWR MGT antaa CRZ TQ71% FL200. Kyseessä on Castanerin paneeli ja tehot ovat siinä CRZ asetuksilla ilmeisesti liian pienet pitäisi olla TQ86% paikkeilla. Tietysti voisi ajaa käsikaasulla mutta olis kiva käyttää PWR MGT:tä siitä johtuu tämä aliteho jonka haluaisin korjata. Lisäksi olis kiva tietää mikä on ATR42-500 attitude kulma normaalissa matkalennossa minulla se on IDST:n koneessa 5 astetta ylös, vaikuttaa aika suurelta. Mitenkäs tämä koneen lentoasentoa voisi korjata.

 

Edit:Tosin tuo lentoasento johtuu myös noista alitehoista.

 

jukka

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ok, minulla Flight1 FSX atikka (72-500) ja se tuntuisi noin äkkipäätään menevän "speksien mukaan" ;)

 

Niin,no, poislukien se bugi LNAVissa kun headin on 000(=360)

 

jari

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään