Guest timojuhani

Windows 7 ja lisäosamaisemien asennus

4 viestiä aiheessa

Tervehdys!

Koneen vaihdon yhteydessä siirsin FS9:n Windows 7:ään. Lisäosamaisemien asennus Windows 7:ssä ei kuitenkaan minulta onnistu samalla tavalla kuin Windows XP:ssä, jossa maisemat Addon Scenerystä oli helppo siirtää Scenery Libraryn kautta FS9:ään.  Nyt  Windows 7:ssä en ole onnistunut siirtämään ainuttakaan lisäosamaisemaa FS9:ään, vaikka olen toiminut ohjeitten mukaan.  Onko Windows 7:ssä mahdollisesti jokin toinen lisäosamaisemien siirtämismenettely? Vaikka kuinka klikkaan OK-nappia, haluttu lisäosamaisema ei ilmesty Scenery Libraryyn! Olen yrittänyt löytää tältä keskusteluforumilta vastausta tähän asiaan, mutta en ole löytänyt. Suomen lisäosamaisemat ovat niin hienoja ja tarkkoja, että ilman niitä lentotunnelma latistuu!

Terveisin:

Timo Tikkanen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Toni!

Kiitos sinulle neuvosta!  Katselin näitä keskusteluotsikoita 20 sivua taaksepäin, mutta en löytänyt vastausta. Nyt olen tämänkin asian suhteen viisaampi.

Terveisin:

Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hello!

Laitoin tänne kyssärin koskien photoskenerien asennusta. Eli asensin Vantaan, Hesan ja Espoon scenut simuun. Lisäsin ne aivan kuten pitääkin simun scenery libraryyn ja siellä ne näkyykin. Mutta kun lähden lentämään maisema ei näy simussa ollenkaan? Tässä kuva tilaanteesta:

Eli siis maisemaa ei ole!

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään