Guest Juha.S

FSX asentamis ongelma vista koneessa.

16 viestiä aiheessa

Hei,

eli ostin FSX, ja vihdoin ja viimein saapui ovelle... no nyt kun laitan levyn 1, niin asema alkaa pyörittelee, pyörittelee, sitten stop, ja sitten taas alkaa pyörittelee, pyörittelee, mutta ei vaan jostain syystä tunnista/aloita asennusta. Tietokone ikkunaa seurasin kokoajan, ei sinnekkää tullut.

Levy 2 taas puolestaan tunnistaa ja näkyy tietokone ikkunassa.

Mikä voi olla vika? Asema on DVD, vista, HP kone.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootko koittanut avata Resurssienhallinnan kautta?

Eikö tuossa sanottu, ettei sitä näy siellä resurssienhallinnassa? Olisko viallinen levy? Kannattaa kokeilla toisessa koneessa ja jos ei toimi niin palauttaa ja vaatii uuden tilalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö tuossa sanottu, ettei sitä näy siellä resurssienhallinnassa? Olisko viallinen levy? Kannattaa kokeilla toisessa koneessa ja jos ei toimi niin palauttaa ja vaatii uuden tilalle.

Jep, resurssienhallintaa tarkoitin juuri tolla tietokone ikkunalla.

Kokeilin kannettavalla äsken, ja tunnisti MOLEMMAT levyt eli 1 että 2. En vain nyt keksi syytä miksi pöytäkone ei tunnista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

avaat sen "Käynnistä"- valikon sieltä vasemmasta alakulmasta.

Valitset "Suorita" ja kirjoitat siihen cmd. Paina enter. Näin menet dos- tilaan.

Kirjoita riville dvd- aseman "nimi" (Mulla esim.) f: ->enter

kirjoita setup -> enter. (tai install tai mikä se fsx:n asennustiedoston nimi nyt onkaan. Tarkasta tarvittaessa sen kannettavan kautta)

)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

eli ostin FSX, ja vihdoin ja viimein saapui ovelle... no nyt kun laitan levyn 1, niin asema alkaa pyörittelee, pyörittelee, sitten stop, ja sitten taas alkaa pyörittelee, pyörittelee, mutta ei vaan jostain syystä tunnista/aloita asennusta. Tietokone ikkunaa seurasin kokoajan, ei sinnekkää tullut.

Levy 2 taas puolestaan tunnistaa ja näkyy tietokone ikkunassa.

Mikä voi olla vika? Asema on DVD, vista, HP kone.

Minulla on samaa juttua ja minun koneessa levy pitää laittaa polttavaan asemaan. Jos laitan DVD asemaan, niin ei tunnista ollenkaan. Polttava tunnistaa heti. Perin mystinen juttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on samaa juttua ja minun koneessa levy pitää laittaa polttavaan asemaan. Jos laitan DVD asemaan, niin ei tunnista ollenkaan. Polttava tunnistaa heti. Perin mystinen juttu.

Miksi ihmeessä se tunnistaa levyn kaksi? Eikä yhtä?

Oon polttaillu kuvia, tiedostoja, ilmaisohjelmia tolla asemalla, eli näyttäis olevan poltettava.

"avaat sen "Käynnistä"- valikon sieltä vasemmasta alakulmasta.

Valitset "Suorita" ja kirjoitat siihen cmd. Paina enter. Näin menet dos- tilaan.

Kirjoita riville dvd- aseman "nimi" (Mulla esim.) f: ->enter

kirjoita setup -> enter. (tai install tai mikä se fsx:n asennustiedoston nimi nyt onkaan. Tarkasta tarvittaessa sen kannettavan kautta)

) "

Tulee ilmoitus asema ei ole valmiina...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uus asema vaan kaupasta. Ei tollaset dvd- asemat maksa juuri mitään nykyään.

ei maksakkaan, tässä olisi tarkoitus selvittää syy minkä takia asema ei tunnista levyä...

Jos levyn 2 tunnistaa, muttei 1 niin kyllä siihen joka järkevä syy pitää löytyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asema ei vain suostu lukemaan levyä 1. Eipä siihen mitään järkevää syytä oikein ole. Asema saattaa vain olla kohta tiensä päässä, ja lukee mitä lukee. Saattaa taas toisaalta toimia vielä vuosia. Hienomekaaninen laite, joten aika pieni heitto siellä tai täällä aiheuttaa päänvaivaa...

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, ei täs varmaan voi mitään kuin kauppaan ja ostelee joku tavallinen DVD-asema. riittääkö ihan ei-poltettava vai pitääkö olla viel jotain ominaisuuksia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, nyt toimii kun koko kone uusittu, enään pari kysymystä: Miten pääsen FSX tiedostosijaintiin? Se vie kokoajan tuonne Pelit osioon, käyttikseni seiska. Toiseksi, siinä pelin kotelon sisällä on tuotekoodi. Kuinka monta kertaa voi asentaa koneisiin ja kirjoittaa kyseisen koodin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, nyt toimii kun koko kone uusittu, enään pari kysymystä: Miten pääsen FSX tiedostosijaintiin? Se vie kokoajan tuonne Pelit osioon, käyttikseni seiska. Toiseksi, siinä pelin kotelon sisällä on tuotekoodi. Kuinka monta kertaa voi asentaa koneisiin ja kirjoittaa kyseisen koodin?

Fsx:n default tiedostosijainti löytyy C:/program files/Microsoft games/ Microsoft Flight Simulator X

Tuotekoodilla ei ole asennusrajaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fsx:n default tiedostosijainti löytyy C:/program files/Microsoft games/ Microsoft Flight Simulator X

Tuotekoodilla ei ole asennusrajaa.

Kiitos, löysin tiedostonsijainnin.

Nyt vaan herää kysymys, voiko FS2004 koneita ladata FSX, kun ei löydä kaikkia koneita FSX:ään. Sitten helsinki-vantaata ei vissiin löydy kuin FS2004?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta näet mitkä toimii 100% fsx:ssä.

Muut tooimivat jotenkuten, joten kannattaa kokeilla jos on jotain minkä haluaisit. Lahtelaisena mulla on EFLA asennettuna vaikka kiitotie katoaakin aika-ajoin kun rullailee. Ilmasta käsin ei ole mitään puutteita.

Linkki:

http://fisd.fsnordic.net/fsx-compatibility/

2004- koneet toimivat yleensä ihan ok ja toimimattomiin yleensä auttaa panelin vaihto. Eli Panel.cfg:stä vaihat sen "alias"- kohdan esim. "737-800" johonkin mmikä kone sulla on ja minkä paneeli soveltuu ks. koneeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään