Ilari Kousa

Kiinnostusta E170-tutoriaaliin?

29 viestiä aiheessa

Olisiko kenelläkään kiinnostusta PDF-muotoiseen Wilco E170-tutoriaaliin, jollaisen ajattelin tuossa värkätä? Menetelmät perustuvat erään tutun operaattorin dokumentaatioon, ja lennolla käytäisiin myös järjestelmät läpi Wilcon mallintamassa määrin. Jos on, niin minkä lennon haluaisit nähdä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiinnostusta löytyy ja oletan eräs tuttu operaattori lienee jompikumpi kotimaisista? Jos näin on, niin vaikkapa Finncommin lento Bukarestiin tai sitten perus-finskiläinen johonkin vähänkin menetelmiltään jännempään kohteeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millaisella aikataululla tuota tutoriaalia voisi odotella? Minulla ei ole juuri ole tuohon koneeseen riittänyt mielenkiintoa köyhien materiaalien ja heikon järjestelmämallinnuksen vuoksi, mutta ehkäpä hyvä tutoriaalin myötä voisikin harkita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millaisella aikataululla tuota tutoriaalia voisi odotella? Minulla ei ole juuri ole tuohon koneeseen riittänyt mielenkiintoa köyhien materiaalien ja heikon järjestelmämallinnuksen vuoksi, mutta ehkäpä hyvä tutoriaalin myötä voisikin harkita.

Mallinnus ei ole läheskään niin huono kuin voisi luulla...kaikki olennainen toimii ainakin mulla ihan kirjan mukaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mallinnus ei ole läheskään niin huono kuin voisi luulla...kaikki olennainen toimii ainakin mulla ihan kirjan mukaan.

Eihän tuo mallinnus olekaan huonoimmasta päästä vaikka Wilco onkin kyseessä  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli materiaalina Embraerin omat manuskat? Ei ainakaan Finskin lista ole..  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole..ihan yhtiölle muokatut..mutta ei tuolla käytännössä niin merkitystä.. otin tuon välin, koska se on riittävän lyhyt. Lähinnä siksi tämän teen ettei koneeseen ole kunnon manuaaleja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään