Guest Juha.S

A321 paneeli fs2004:ssä (A321 paneeli) (Muokattu !)

7 viestiä aiheessa

Hei, etsin kovasti Finnairin A320 konetta (en tarkoita pain textuureja, vaan koko konetta) paneelit yms. kokonaan toimiva valmis kone. Mistäs sen löytää? Fsnordic selattu läpi, avsim koneessa ei toiminu paneelit, ovet yms. Eli toimiva kone, mistä löytyis? Linkki kelpais... lataussivulle...

EDIT: Kiitos, entä A321 koneen löysin, mutta paneelia, toimivaa paneelia on erittäin vaikeaa löytää... Joku paneeli bugaa, jossain paneelissa napit ei toimi, jossain taas APU ei toimi, tarkoitus olisi tehdä ilmaiskoneen mahdollisman aidoksi (sisältäen mm. APU:n, kaihan sen vois saada ilmaiskoneilla)? Ehdotuksia mikä paneeli olis hyvä (linkki, kiitos jos voitte antaa Smiley) ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on käytössä tuo PSS:n bussin paneli, johon olen asentanut IFDG:n modelin. Toimii hyvin ja pesee ainakin wilcon tuotteen ihan kevyesti. Ainoa mikä tuosta yhdistelmästä puuttuu on virtual cocpit, mutta en sitä ole kaipaillutkaan.

Tuolla Jusflightin sivuilla pisti silmään eräs lause:

"Most aircraft systems are reproduced, including Primary Flight Display, Flight Control Unit and Navigation Display."

Onko minulla mennyt ohi jotain, onko jusflight muunnellut jotain verrattuna alkuperäiseen lisäosaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on käytössä tuo PSS:n bussin paneli, johon olen asentanut IFDG:n modelin. Toimii hyvin ja pesee ainakin wilcon tuotteen ihan kevyesti. Ainoa mikä tuosta yhdistelmästä puuttuu on virtual cocpit, mutta en sitä ole kaipaillutkaan.

Tuolla Jusflightin sivuilla pisti silmään eräs lause:

"Most aircraft systems are reproduced, including Primary Flight Display, Flight Control Unit and Navigation Display."

Onko minulla mennyt ohi jotain, onko jusflight muunnellut jotain verrattuna alkuperäiseen lisäosaan?

Peseekö muka PSS Wilcon kevyesti, jos wilcoon hankkii sen mikälie Marcianon päivityksen? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Peseekö muka PSS Wilcon kevyesti, jos wilcoon hankkii sen mikälie Marcianon päivityksen? ???

Sitä en tiedä. En ole tutustunut kyseiseen päivitykseen, mutta paljon on korjattavaa, mikäli meinaa wilcosta kohtuullisen saada.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos, entä A321 koneen löysin, mutta paneelia, toimivaa paneelia on erittäin vaikeaa löytää... Joku paneeli bugaa, jossain paneelissa napit ei toimi, jossain taas APU ei toimi, tarkoitus olisi tehdä ilmaiskoneen mahdollisman aidoksi (sisältäen mm. APU:n, kaihan sen vois saada ilmaiskoneilla)? Ehdotuksia mikä paneeli olis hyvä (linkki, kiitos jos voitte antaa :)) ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään