Guest premium

APUVA Ohjaamot kateissa

4 viestiä aiheessa

Olen hankkinut pari lisäosaa X:ään. Ekana hankin ihan levyversion joka oli tämä Acceleration levy. Se on siis se missä on Hornet ja Mustang muunmuassa. Seuraava hankinta oli Captains simin Boeing 727. Se oli lataus versio. Näissä molemmissa on nyt se ongelma että 2D ohjaamoa ei näy. Virtual cockpit on ihan ok mutta se 2D on jossain hukassa. Sen kun valitsee niin näkyy näkymä eteenpäin ilman mittareita tai mitään. Missä vika. Mitä on tehtävissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakaan accelerationin mukana tulleissa koneissa (mustang, hornet, helikopteri) ei ole 2d ohjaamoa, eli niissä toimii vain vc. Captain simistä en tiedä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen hankkinut pari lisäosaa X:ään. Ekana hankin ihan levyversion joka oli tämä Acceleration levy. Se on siis se missä on Hornet ja Mustang muunmuassa. Seuraava hankinta oli Captains simin Boeing 727. Se oli lataus versio. Näissä molemmissa on nyt se ongelma että 2D ohjaamoa ei näy. Virtual cockpit on ihan ok mutta se 2D on jossain hukassa. Sen kun valitsee niin näkyy näkymä eteenpäin ilman mittareita tai mitään. Missä vika. Mitä on tehtävissä.

FSX CS 727 ei tule mukana 2D paneelia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kuten Toni sanoi, CS 727 Pro versiossa ei ole 2D paneelia ollenkaan. Myöskään Accelerationissa tulevissa koneissa ei ole 2D paneeleja. Joten ei mitään hätää, kaikki toimii ihan niinkuin pitääkin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään