Guest jontzi

Onko simmarket luotettava?

9 viestiä aiheessa

niin että onko luotettava ja kuinka pitkät toimitus ajat??

On luotettava, toimitusajoista en tiedä kun itse olen ostanut vain download-versioita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Komppaan, luotettava on, itse olen asioinut parikin kertaa, ja aina on heti saanut tuotteet ladattavaksi, ilman hämminkiä. Myös uudelleenlataus onnistunut helposti. Myös kaikki mitä olen lukenut simmarketista on ollut positiivista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, on luotettava firma. Itse olen ensimmäisen ostoni sieltä suorittanut vuonna 2003 ja säännöllisesti tulee käytettyä erillisten lisureiden ostopaikkana, yleensä Download tuotteita.

Hienoudeksi Simmarket luopui tästä linkkien käyttöajan vanhenemisesta, eli ei tarvitse enää ostaa erillistä 1 vuoden Backup osuutta, vaan saa ladata mielin määrin ostoksiaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

laitoin tommose pelin postissa sieltä tulemaan

Minkä tommose?

Lainaanpa hieman tätä ketjua.

Itse tykkään enemmään boksed versioista ja olen harkinnut tilaamista Aerosoftin Online Shopista. Olisiko tästä kenelläkään kokemuksia? Onko heidän postimaksut tuon 6,55€ kappaletta kohden vai koko tilaukselle esim 3 boksia? Onko luotettava?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkä tommose?

Lainaanpa hieman tätä ketjua.

Itse tykkään enemmään boksed versioista ja olen harkinnut tilaamista Aerosoftin Online Shopista. Olisiko tästä kenelläkään kokemuksia? Onko heidän postimaksut tuon 6,55€ kappaletta kohden vai koko tilaukselle esim 3 boksia? Onko luotettava?

En ole itse ostanut Aerosoftin boxed versioita, mutta mitä olen ostanut download versioita niin kokenut Aerosoftin luotettavaksi firmaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole itse ostanut Aerosoftin boxed versioita, mutta mitä olen ostanut download versioita niin kokenut Aerosoftin luotettavaksi firmaksi.

Niin no miksipä ei olisi luotettava.......Pitää varmaan laittaa tilaus meneen kun Mega Airport Amsterdamin boksi ilmestyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään