Guest mause

FS2004 koneet ja FSX?

4 viestiä aiheessa

Asentuuko Arianen FS2004:lle tarkoitettu Boeing 737-600 Advnce millään konstilla FSX alustalle? Tuli hommattua epähuomiossa tollanen CD-romppu.  Miten on ylipäätään FS2004 ja FSX lisäpalikoiden yhteensopivuus keskenään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
  Miten on ylipäätään FS2004 ja FSX lisäpalikoiden yhteensopivuus keskenään?

Se riippuu tekijästä, jollei siitä mainita erityisesti sopivuudesta niin sitä voi itse kokeilla, Jos on kysymys osto osista niin silloin pitää olla varma että sopii fsx, muuten se on pois heitettyä rahaa, jollet voi sitä käyttää fs9.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rompussa ei tosiaan ole FSX mainittuna ja se sisältää ilmeisesti 737-600:n kaikki palikat tarkasti mallinnettuna. Onko olemassa mitään konverttereita tms. jolla asennushomman FSX:lle saisi hoidettua? Täytyy laittaa CD myyntiin jos homma on mahdoton.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rompussa ei tosiaan ole FSX mainittuna ja se sisältää ilmeisesti 737-600:n kaikki palikat tarkasti mallinnettuna. Onko olemassa mitään konverttereita tms. jolla asennushomman FSX:lle saisi hoidettua? Täytyy laittaa CD myyntiin jos homma on mahdoton.

Täydellistä konvertointia FS9:lta -> FSX ei voi tehdä kuin koneen tekijä itse. Olen monia koneita saanut toimimaan FSX:ssä jotka on tehty ainoastaan FS9:lle. Nekään eivät ole toimineet 100%, vaan on joutunut muokkaamaan esim tekstuureita ja sekään ei yleensä ole auttanut. Gauge tiedostoista osan on joutunut korvaamaan erillisillä, sinänsä hyvä että olen saanut kaikki Dreamfleetin koneet päivitettyä esim sellaiset jotka käyttävät Reality XP:n gaugeja, olen ne korvannut FSX versioilla. Manuaalisesti sen konvertoinnin kannattaa tehdä itse, koska siten varmistuu paremmin, onhan noita Addon Converter ohjelmia ainakin yksi ja sekin maksullinen mutta ihmeisiin se ei pysty. Yleensä odottaa että täysin natiivi versio koneesta tehdään tai upgrade jonka joko saa ilmaiseksi tai maksaa siitä hieman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään