Guest nicolaine

FS9 ja Neliydinprosessori?

10 viestiä aiheessa

Terve.

Tästä (saattaa) olla jo toinen aihekin, mutta en itse löytänyt joten lyhyesti ja ytimeekkäästi:

Simulaattorini käyttää 1 ydintä ja haluaisin sen käyttävän kaikkia neljää onko tämä jotenkin mahdollista?

???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
No siinä mielessä Santeri on oikeassa, että se multicore ei ole natiivina olemassakaan FS9:ssä, koska kun se aikanaan tuli eleltiin P4 ja AMD 64 maailmassa, jossa dual core oli harvinaisten herkkua.

FSX:ssä ei taas tarvitse mitään, koska siinä varsinainen tuki on olemassa, eikä se tarvitse siihen toimiakseen mitäään ihme ohjelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoista! Eli kehitys kulkee vääjäämättä kohti tätä pari vuotta sitten esittämääni fiktiota: http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,84765.msg1006369.html#msg1006369

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin tota ilmasta mutta oma ymmärrys loppu kesken kun olen tehnyt nämä asiat:

[ attachment removed / expired ]

Ohjeissa lukee:

Right click on FS9.exe, select "Set Affinity"

Disable one of the two check boxes so that FS9 only runs on one virtual CPU.

Do the same on any other running utilities and select the other virtual processor."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mitään affinityjä tarvitse ronkkia kun käynnistät FS9n tuon "launch FS2004"-painikkeen kautta. Softa pistää affiniteetit kohdilleen ja simun pitäisi pyöriä kaikilla ytimillä. Itse käytän ko. softaa mutten ole nähnyt ihmeellistäkään parannusta simun toiminnassa. Muista suorittaa järjestelmänvalvojana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään