Guest Etäkärppä

Tekstuurin lisääminen ja aircraft.cfg

9 viestiä aiheessa

Terve.

Pyytäisin teiltä apua. Tekstuuria lisätessä kopioidaan aircraft.cfg:hen se teksti. Sitä kun yritän tallentaa, Vista herjaa: Tiedostoa ei voi luoda. Varmista, että polku ja tiedostonimi ovat oikein.

Tässä nyt Hornettiin hn457kaa yritän. Homma tosin toistuu kaikissa muissakin koneissa.

Simuna on FSX ja Notepadillä minä noita olen yrittänyt vääntää.

Osaisiko joku auttaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve.

Pyytäisin teiltä apua. Tekstuuria lisätessä kopioidaan aircraft.cfg:hen se teksti. Sitä kun yritän tallentaa, Vista herjaa: Tiedostoa ei voi luoda. Varmista, että polku ja tiedostonimi ovat oikein.

Simuna on FSX ja Notepadillä minä noita olen yrittänyt vääntää.

Osaisiko joku auttaa?

Itse olen myös Notepadilla ja toimii, mutta simuna fs2004.

Patrick

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No en minä ainakaan... Ihan samalla lailla teen ja Vistalla kanssa eikä ole mitään ongelmia. Onko sulla simu päällä? Joskus herjoja lentää jos se tiedosto on käytössä jossain muussa sovelluksessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Klikkaa tekstitiedostoa toissijaisella hiiren painikkeella -> ominaisuudet -> suojaus välilehti -> muokkaa, ja kohtaan käyttäjät (ja vaikka kaikkiin muihinkin) "täydet oikeudet" täppä. Tämä on näitä Vistan suojaus juttuja nääs. Helpoiten tuo käy niin, että valitsee simulaattorikansion ja toistaa tuon saman proseduurin, niin ei tarvitse jokaista muokattavaa tiedostoa erikseen hoidella. Myös "vain luku" täppä on ehkä järkevää ottaa pois. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kopioi se tiedosto jonnekkin pois program files kansiosta, vaikkapa käyttäjäsi kansioon tai C:// levyn juureen ja muokkaa se siellä, ja tallenna, niin ei pitäisi herjata. Sitten vain kopioit sen takaisin sinne oikeaan kansioon.

Noin minä tein Vistan kanssa aina kun piti muokata jotain tuollaista, nyt win7:lla fsx asennettuna C:/microsoft games/Flight simulator x, eikä ole enään tuota ongelmaa ollut.

Tuo on noita vistan älyttömyyksiä vain, toisilla toimii ja toisilla ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia!

Tämä toimi. On se Vista kyllä aika susi. Kiitoksia Joona ja kaikki auttaneet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään