Esa Sairio

Jättipaketti afcadeja?

2 viestiä aiheessa

Lontoon kentän ai-liikenneongelmien takia tuli mieleeni että onko saatavissa afcadeista jättipakettia tai muutamaa suurta pakettia, jolla koko maailman kenttien ai-liikenne saataisiin näkymään riittävän laajasti ja koneet olisivat kentillä oikeilla paikoillaan ja muutenkin kunnolla?

Ongelma ilmenee niin, että kun on asennettuna lähes jokainen WOAI:n yhtiö, ovat useat vakiokentät silti aika autioita. Kun niille lisää lisäosa-afcadin, ilmestyy kentille paljon enemmän koneita.

Afcad-homma on minulla kunnossa tietenkin Suomen osalta, samoin Norjasta afcadit 50 kentälle ja myös Espanjasta suurelle osalle kentistä. Lontoon Heathrowille laitoin afcadin erikseen ja JFK:lle asensin koko kentän "parannuslisäosan" afcadeineen. Muutamia muitakin afcadeja olen laittanut mm. Tallinnaan ja Muncheniin.

Entäs koko muun maailman suuret ja keskisuuret kentät? Niitä on paljon ja paljon niihin saisi liikennettä lisää laittamalla uudet afcadit.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään varsinaista afcad-megapakettia minulla ei ole tiedossa, mutta olen käyttänyt Jan Martinin Jetways&Terminals lisäpakettia, joka parantaa suhteellisen montaa suurempaa kenttää ympäri maailman (ja lisää muutaman FS9:tä puuttuvan uudemman kentän). Paketin maisemaparannukset eivät varmasti hifisteille kelpaa, mutta satunnaiseen lentelyyn ovat riittäneet mainiosti.

Jetways & Terminals For ACOF Package Final

http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fs2004scen&DLID=130820

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään