Guest mirotorola

Finnairin koneita FSX:ään

10 viestiä aiheessa

Hei.

Tarvitsisin apua teiltä. Olen yrittänyt saada Finnairin koneita FSX:ään, mutta en ole onnistunut. Olen yrittänyt noin tuhat kertaa eri koneilla,

aina epäonnistuu. Minulla on myös FS2004, ja siihen olen koneet saanut laitettua.

Toivoisinkin, jokso joku voisi laittaa tähän tai sähköpostiini ohjeet kohta kohdalta (ei mitään nörttikieltä) miten saan edes muutaman koneen

FSX:ään. Tai vaikka antaisitte hyviä neuvoja ja niksejä.

Ainoa onnistumiseni oli, kun sain Airbus A321 laitettua Finnairin paintit.

Haluaisin nämä koneet:  Airbus A330-300 (jos tuota ei saa käy A340-300) (en tiedä onko tuo jotenkin maksullinen), MD-11, Boeing 757.

Suurimalla osalla teistäkin on varmasti koneita asennettuna FSX:ään, joten voisitteko ystävällisesti opettaa minulle koneiden asentamisen.

@-posti: miro.torola@pp.inet.fi

P.S. En myöskään löydä noita koneita mistään, aina vain löytyy jotain "textury only" juttuja. Muutaman löysin, mutta niissä pitää kopioida jotain

tiedostoja A321 tiedostoista.

Kiitos!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös niissä yleensä mukana tule Readme tiedostot. Niitä kun lueskelet niin yleensä auttaa noissa ongelmissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta en niistä oikeen tahdo ymmärtää mitään...

olisin kiitollinen avuta..!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos lataat paketteja jossa on pelkät tekstuurit, Readmessä on usein mainittu mille lentokoneelle ne on tarkoitettu ja kenen tekemälle.

Sen perusteella kannattaa sitten suorittaa seuraavaksi etsintä kys. koneesta. Jotkut ovat maksullisille lisä-osille tarkoitettuja ja jotkut taas ilmaisille lisureille.

Niissä readme filuissa yleensä tulee teksti rivi joka lisätään lentokoneen aircraft.cfg tiedostoon yhtenä rivinä ja valitaan [FLT.XX] kohtaan seuraava vapaa numero, eli jos edellinen tekstuurin numero on vaikka 6, niin laitat sille sitten numeron 7.

Jotkut tekstuurit vaatii myös että kopioi jo mukana tulleesta texture kansiosta puuttuvat tekstuurit sen uuden tekstuurin kansioon, jotta se toimii, toisissa varsinkin FSX koneiden tekstuureissa tulee pelkkä texture.cfg jonka avulla kys. tekstuurikansio osaa simussa paikantaa ne puuttuvat tekstuurit automaattisesti, joten näissä tilanteissa ei sitä kopiointia tarvitse tehdä, se säästää myös levytillaa. Yleisimmin tekstuuripaketeissa on pelkät runko/siipi tekstuurit, jotkut pakkaavat kaikki tarvittavat mukaan jne.

Eli kannattaa olla tarkkana kun lataa tekstuuri paketteja että on ne lentokoneet valmiina olemassa koneellasi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä A330/340. Maksullinen:http://www.wilcopub.com/index.cfm?fuseaction=prod_airbus2

Ja loistava MD-11. Maksullinen:http://www.precisionmanuals.com/pages/product/md11.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näitä Finnairin koneita kun aina kysellään, niin taitaa olla Fokker F.27, D.H.89 ja Junkers G.24 ainoat koneet joita ei saa Finnairin väreissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näitä Finnairin koneita kun aina kysellään, niin taitaa olla Fokker F.27, D.H.89 ja Junkers G.24 ainoat koneet joita ei saa Finnairin väreissä.

Ainakin ensin mainittu löytyy FSN:n tiedostokirjastosta. Tosin tarkoitettu alun perin FS2002:lle, mutta saattaa toimia välttävästi uudemmissakin versioissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään