Guest huru-ukko

Sceneryn asennuskansion merkitys?

4 viestiä aiheessa

Olisin kysynyt viisaammilta. Esimerkit: Helsinki 4.0, ohjeen mukaan tulee asentaa \FS2004\Scenery kansioon, Helsinki4_estonia, \FS2004\Scenery\Helsinki\Scenery kansioon, Tampere 10, ohjeen mukaan \FS2002\Scenery kansioon. Olisiko jotain haittaa jos asentaisi kyseiset polkuun: \FS2004\Addon Scenery, jolloin ne olisivat samassa kuin muutkin Sceneryt. Olen hankkinut uuden koneen ja aion asentaa kaiken uudelleen ja mietin voiko tehdä kuten ajattelin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisin kysynyt viisaammilta. Esimerkit: Helsinki 4.0, ohjeen mukaan tulee asentaa \FS2004\Scenery kansioon, Helsinki4_estonia, \FS2004\Scenery\Helsinki\Scenery kansioon, Tampere 10, ohjeen mukaan \FS2002\Scenery kansioon. Olisiko jotain haittaa jos asentaisi kyseiset polkuun: \FS2004\Addon Scenery, jolloin ne olisivat samassa kuin muutkin Sceneryt. Olen hankkinut uuden koneen ja aion asentaa kaiken uudelleen ja mietin voiko tehdä kuten ajattelin?

Maisema kansiot voi asentaa huoletta ihan minne vaan simulaattorin kansioon tai jopa erilliseen osioonsa, mutta suositeltavaa tietysti on olla siellä samassa osiossa kuten Simulaattori.

Itselläni on eri maiden mukaan maisemat simuun laitettu omiin kansioihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maisema kansiot voi asentaa huoletta ihan minne vaan simulaattorin kansioon tai jopa erilliseen osioonsa, mutta suositeltavaa tietysti on olla siellä samassa osiossa kuten Simulaattori.

Itselläni on eri maiden mukaan maisemat simuun laitettu omiin kansioihin.

Kiitos tiedosta, mielestäni on parempi, että kaikki on samassa paikassa, eikä siellä täällä.

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo Tonin toteutus laittaa eri maiden maisemat omiin kansioihinsa on hyvä. Minä olen kiertänyt hyvin suuresta maisemamäärästä syntyvän löytämisongelman laittamalla lentokenttien nimen alkuun ICAO-koodin, jolloin saman maan kentät tulevat peräkkäin aakkosjärjestykseen. Landclasseille ja mesheille on omat kansionsa.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään