Santeri Saikkonen

Captain sim 757 kokemuksia?

21 viestiä aiheessa

Mitä mieltä olette Captain Simin 757 paketista? Onko kovinkin raskas? yms.. Sana on vapaa!

Ei sinällään, QW 757 voisin suositella myös. Itse tykästyin sillä lentelemään, Captain Sim 757 löytyy myös, mutta jotenkin ei enää se nappaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sen verran täytyy Henrin kommenttiin kanssa yhtyä, parempaa ei tällä hetkellä vielä ole tarjolla.

Jos ei ole niin akuutti tilanne niin suosittelen säästämään ja odottelemaan Level-D 757. Sillä on varmasti paaaljon paremmin vastinetta antaa rahalle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos ei ole niin akuutti tilanne niin suosittelen säästämään ja odottelemaan Level-D 757. Sillä on varmasti paaaljon paremmin vastinetta antaa rahalle.

 

Millonkas tuo tulee ja onko missä hintaluokassa?

 

 

Patrick

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Millonkas tuo tulee ja onko missä hintaluokassa?

 

 

Patrick

Julkaisu päivästä ei ole tietoa, mutta epäilisin hinnan olevan samaa luokkaa kuten on saman firman 767, voi toki olla kalliimpikin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Konetta on päivitelty pitkin matkaa ja kuten herrat jo totesivat järjestelmät eivät ole aivan hardcorea, mutta - perussimuilijalle aivan riittävät. 3D-mallinnus on huippuluokkaa ja antaa todella hyvän kuvan koneesta matkustamoineen ja keittiöineen päivineen. Hintansa väärti se ei ole, mutta jos maltat odottaa CS:n hulluja päiviä niin koneen saa kympillä. Sen arvoinen se ainakin on.

 

Yksi bugi tuntuu vaivaavan meikäläisellä melkein kaikkia CS:n koneita ja sitä ei ilmeisesti koskaan korjata. Koneen ollessa pimeänä kone pitää silti ääntä ja ulkonäkymässä moottorien käyntiääni kuuluu. Aikoinaan valitin asiasta 707:n yhteydessä, mutta valmistajan mielestä kuulen harhoja. :-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ongelmia äänien kanssa täälläkin CS:n koneiden kanssa, juuri tuo käyntiääni kylmänäkin bugi, sitten kone höpöttää laskussa dont sink vaikka kuinka hyvin koittaisi lähestyä (LDS:n 767:n kanssa ei ole ikinä ollut mitään sellaista)... Kerran jopa varoitteli bank anglesta koneen ollessa täysin suorana.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

CaptainSimin tuotteista löytyy bugeja vaikka lampaat söisi... Niitä on ihan jokaisessa tuotteessa. Ja kun niistä vielä valitetaankin todella paljon sielä foorumilla mutta ei. Firman vastaus on aina sama: Mikäli ongelmia esiintyy suuressa mittakaavassa katsotaan jos asialle voidaan tehdä jotain :thmbdn:

 

Tuosta 757. Ulkomodeli: 10 Järjestelmät: Asteikko 4-10 ei ole tarpeeksi, 2 olisi lähellä totuutta. Kuten ylempänä mainittu, perussimuilijalle riittää mainiosti. Jos yhtään realistisuutta kaipaa niiin ei kannata kyllä ostaa. Tsydeemit eivät toimi alkuunkaan niinkuin pitäisi...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tsydeemit eivät toimi alkuunkaan niinkuin pitäisi...

 

Tarkoitatko esim. FMC ja tälläiset vai koneen ohjaukseen liittyviä onglemia?

 

 

 

Patrick

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Koneen lentomodelissa on sellainen ongelma (osittain kyllä korjattu 4.3 pätsin myötä) että lähestyttäessä lennettäessä hitailla nopeuksilla kone alkaa keikkua puolelta toiselle. Ja sakkaa sitten jossain vaiheessa vaikka nopeutta pitäisi olla ihan tarpeeksi...

 

Tsydeemeistä sitten. FMCstä en muista ulkoa. Jotain sieltä taisi puuttua mutta ei nyt heti muistu mieleen että mitä :laugh: VNAV sitten on se pahin pullonkaula. VNAV ei nimittäin toimi ollenkaan. Sitä voisi pitää Altitufe holdina ennemminkin. Kun VNAVin nappaa päälle niin kone jämähtää sille korkeudelle millä sattuu olemaan. LNAVkin bugii aina välillä ja jää kiertämään ympyrää keskelle reittiä eikä lähde siitä sitten enää eteenpäin...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aloin tuossa lentelemään tällä tekeleellä Airbus x extendediä odotellessa. Ongelmana on kuitenkin lähestyminen, ja siinä lähinnäkin oikealla korkeudella saapuminen finaaliin. Esimerkiksi lähestyn lakutilta lakut3c reittiä kiitotielle 4r. Lakutilla kokrkeus vähintään 7000ft. Jos pidän tuosta kiinni en pääse 3300ft muutakuin `syöksymällä` Tällöin tietysti nopeus on jotain huimaa  ;D Olen yrittänyt lähestymistä vnavilla, sekä ruuvaamalla itse laskunopeuksia. Tosin hieman epäilyttää myöskin tuon korkeusmittarin paikkaansa pitävyyttä. N. 5000 jalassa laskunopeus tuntuu jotenkin hidastuvan valitusta arvosta riippumatta n. 400-500 jalkaan/min. G/s näyttää myöskin koneen olevan aivan liian korkealla. G/s `timantti`alkoi ensimmäisen kerran liikkumaan kun lähestyin liukupolkua n. 1500 jalassa Gedlon kohdalla.

 

Onko jollain ollut tämän kaltaisia oireita tämän simun kanssa??? Olis ihan kiva tälläkin lentää, mutta alkaa hermoja kiristämään pikkuhiljaa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ihan normaalia, harvemmin Captain Simillä kaikki toimii kunnolla.

 

Qualitywings se on joka kannattaa hankkia.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Check.

 

On tästä aiheesta aikasemminkin keskusteltu muistaakseen joku aikoinna pisti hyvän linkin mitä QW:ssa pitäisi parantaa eikä mikään lyhyt lista ollut se lista

 

Jep Qw overhead wtf  mcp radiot olisi mukava saade auto mode (fsx käyttäjänä TCAS kokeillu kaikki konstit ja yhä kamikatzea)

QW kaipaisi pientä korjaus leikkausta  jotta overhead panelista, tcas, radio panelista saisi kaiken irti.

 

CS757 overhead sentään lähes kaikki napulat ovat käytetävissä TCAS toimii

CS sentään pistää uutta versiota tulemaan tasaseen tahtiin ikään kuin kuuntelisivat asiakaitaan.

 

Taitaa olla niin että kuitenkin justflightin freemium taitaa olla se kaikista paras?

 

Tietenkin jos on hyvää taitoa niin voisi sano että hyvä 757 syntyy QW modelista ja CS757 panelista.

 

älkää kysykön miten tein sen koska en ole tehnyt sitä.

 

Oliko tuo niin että poskeen voi mergettää jommankumman firman paneelin?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No ainakin QW:n tuotteessa nuo puutteet ovat ihan tarkoitettuja eikä niiden ole koskaan väitettykään toimivan, CS:n tuotteissa taas yleensä riittää puhtaita bugeja vuosien ja ties kuinka monen patchin jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aloin tuossa lentelemään tällä tekeleellä Airbus x extendediä odotellessa. Ongelmana on kuitenkin lähestyminen, ja siinä lähinnäkin oikealla korkeudella saapuminen finaaliin. Esimerkiksi lähestyn lakutilta lakut3c reittiä kiitotielle 4r. Lakutilla kokrkeus vähintään 7000ft. Jos pidän tuosta kiinni en pääse 3300ft muutakuin `syöksymällä` Tällöin tietysti nopeus on jotain huimaa  ;D Olen yrittänyt lähestymistä vnavilla, sekä ruuvaamalla itse laskunopeuksia. Tosin hieman epäilyttää myöskin tuon korkeusmittarin paikkaansa pitävyyttä. N. 5000 jalassa laskunopeus tuntuu jotenkin hidastuvan valitusta arvosta riippumatta n. 400-500 jalkaan/min. G/s näyttää myöskin koneen olevan aivan liian korkealla. G/s `timantti`alkoi ensimmäisen kerran liikkumaan kun lähestyin liukupolkua n. 1500 jalassa Gedlon kohdalla.

 

Onko jollain ollut tämän kaltaisia oireita tämän simun kanssa??? Olis ihan kiva tälläkin lentää, mutta alkaa hermoja kiristämään pikkuhiljaa...

 

No niin turhaan haukuin CS:ää. Jossain kohtaa FSX:ssä oli vaihtunut asetuksiin metrit jalkojen sijaan. Kaikki muut koneet näyttivät korkeuden jaloissa ja tämä meterissä. Ihmekkös lähestyminen meni yli, kun oli 7000 jalan sijaan 7000 metrissä.  :-[

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No niin turhaan haukuin CS:ää. Jossain kohtaa FSX:ssä oli vaihtunut asetuksiin metrit jalkojen sijaan. Kaikki muut koneet näyttivät korkeuden jaloissa ja tämä meterissä. Ihmekkös lähestyminen meni yli, kun oli 7000 jalan sijaan 7000 metrissä.  :-[

Se on sitten varmaan muuttunut lennon aikana.

Jos ne on ollu koko lennon ajan metreissä, nii sittenhän sää oot lennelly jossain +-30 kilometrin korkeudella...  ::) Ei taida ihan 757 siihen pystyä..

 

Topias Rossi

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Se on sitten varmaan muuttunut lennon aikana.

Jos ne on ollu koko lennon ajan metreissä, nii sittenhän sää oot lennelly jossain +-30 kilometrin korkeudella...  ::) Ei taida ihan 757 siihen pystyä..

 

Topias Rossi

 

Heh  ;D Ongelma ilmeni EFTU-EFHK lennolla, joten ihan ei korkeusennätyksiä koitettu hätyytellä  ;) Olis siinä olut lisää ihmettelyn aihetta, kun ei romu suostu edes matkalentokorkeuteen nousemaan  :laugh:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pari med-long haulia molemilla takana kyllä tuo CS alkaa olemaan jo bugivapaa vers.4.6 julk viime vuonna 2011 ja siitä parisen vuotta taakse päin niin vers. oli 2.2 vuonna 2009 tuolloin tuota bugia oli. iän ikunen mihin kaipaisi parannuksen on IRS alling lienee joku 10sec ja done. qw fmc toistaiseksi laskee paremmin jäljelle jäävän ennen takeoffia

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään