Guest Ilves

Missä ovat mittarit?

17 viestiä aiheessa

Minä täällä taas!

Löysin taas muiden joukosta ton RAKKAAKSIKÄYNEEN hienon koneen, mutta missä on sen avioniikka?

Siinä kun ei ole ollenkaan sitä Gauges mappia. On vain Panel, mutta sen siirto siihen simun gauges mappiin ei asiaan vaikuttanut.

Mitenkäs ne mittalaitteet ja muut asiaan kuuluvat vehkeet saisi taas toimimaan?

Laitan tilanteesta parisen kuvaa.

 

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

Apu olisi taas tarpeen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mittarit tulee vasta kun olet asentanut tuon koneen uudestaan ja siinä vaiheessa tulee ne mittarit sinne gauges mappiin,  se ei auta jos sen siirrät varastosta sinne aircraft mappiin, tämä johtuu siitä että sinulla on nyt uudestaan asennettu operativsysteemi koneessasi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vielä täytyy muistuttaa että noissa flight1 tuotteiden reinstalloinnin/oston jälkeen sinne windowsin system tiedostoihin asentuu flt1chk4, flt1chk2, flt1chk3 jne tiedosto, se pitää löytyä sieltä, muuten ei gauget toimi.

Windows 7 ainakin omassa 64bit törmäsin sellaiseen ongelmaan että tuolla asennuksella kun ei ole riittäviä oikeuksia käytössä, se jää asentumatta tuo flt1chk4.dll tiedosto.

Joten itse ainakin jouduin vielä ottamaan koko C: aseman kohdalla Täydet käyttöoikeudet haltuuni jotta tämä flt1chk4.dll asentui.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No niinpä tietysti!

Helpoimmalla taidan päästä ostamalla se uusiksi.

Vahinko vain, että tosta ei ole levyä, joka säilyisi kaikesta datamyllerryksestä huolimatta.

Oliskos semmoinen takaportti mahdollista, että sen sitten ostettua ja asennettua polttais levylle ja se levy toimisi niinkuin kaikki muutkin levyt, että kun joudun taas uusasentamaan, niin ei muuta kun levy sisään ja ilmaan, vai onko niin, että se ei asennu muuta kuin yhden ja ainoan kerran?

 

p.s. Mutta jos se on tällä Win7:n 64:llä niinkin vaikeata, niin olkoon sitten ostamatta. Vahinko. Kone on mitä hienoin. Sisältä ja ulkoa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No niinpä tietysti!

Helpoimmalla taidan päästä ostamalla se uusiksi.

Vahinko vain, että tosta ei ole levyä, joka säilyisi kaikesta datamyllerryksestä huolimatta.

Oliskos semmoinen takaportti mahdollista, että sen sitten ostettua ja asennettua polttais levylle ja se levy toimisi niinkuin kaikki muutkin levyt, että kun joudun taas uusasentamaan, niin ei muuta kun levy sisään ja ilmaan, vai onko niin, että se ei asennu muuta kuin yhden ja ainoan kerran?

 

p.s. Mutta jos se on tällä Win7:n 64:llä niinkin vaikeata, niin olkoon sitten ostamatta. Vahinko. Kone on mitä hienoin. Sisältä ja ulkoa.

Siis ei tietänkään tarvitse ostaa uusi, siis Flight1 Wrapperit on noilla koneilla sen verta vanhoja vaikka ostaisit uuden se on se sama siinä aina. Ei siis noin korjaannu ongelma.

Se vaan pitää ottaa järjestelmänvalvojan oikeudet C: osioon sen mukaan että se asennus onnistuu.

 

Ja se ei hyödytä mitään se levyillekään polttaminen, koska se Wrapper purkaa installerin siten että se Flight One Softwaren kansioon tulee Lic. tiedosto joka on pakko olla myös olemassa, pelkkä tuollainen systeemi että installerin poltto levylle ei onnistu. Valitettavasti näitä takaportteja ei ole. Itselläni kuitenkin toimii win7 64bit ongelmitta tuo Cessna 177 kun tein siten kuten aiemmin tuossa mainitsin. Ei se riipu muusta kun että saat aikaiseksi Admin oikeudet C:lle

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Minullakin on tuo Cessna Cardinal ja tapaan aina tehdä boxiversiot näistä ladatuista tuotteistakin. Yleensä se onnistuu ihan hyvin mutta tämä cardinal taitaa olla visaisempi tapaus.

Eikö tuo nyt onnistuisi siten, että kerää simusta Aircraft kansiosta kaikki koneeseen liittyvän, samoin kaikki gauget ja sitten nuo kertomasi rekisteritiedot ja polttaa ne levylle.

Kun haluaa koneen takaisin vaikkapa uudelleen asennettuun simuun niin ripottelee kyseiset tiedostot takaisin?

Ei siinä mitään . . kyllä minä sen voin tarvittaessa netin kauttakin installoida mutta kun haluan boxin niinkuin Esakin.

:-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Minullakin on tuo Cessna Cardinal ja tapaan aina tehdä boxiversiot näistä ladatuista tuotteistakin. Yleensä se onnistuu ihan hyvin mutta tämä cardinal taitaa olla visaisempi tapaus.

Eikö tuo nyt onnistuisi siten, että kerää simusta Aircraft kansiosta kaikki koneeseen liittyvän, samoin kaikki gauget ja sitten nuo kertomasi rekisteritiedot ja polttaa ne levylle.

Kun haluaa koneen takaisin vaikkapa uudelleen asennettuun simuun niin ripottelee kyseiset tiedostot takaisin?

Ei siinä mitään . . kyllä minä sen voin tarvittaessa netin kauttakin installoida mutta kun haluan boxin niinkuin Esakin.

:-\

No jos haluaa tietysti kaikki ne rekisteritiedot merkitä ja tietää nimenomaan mitä installeri tekee niin mikä ettei.

Mutta miksi nähdä niin paljon vaivaa, enemmän sellaisella taktiikalla aikaa menee kun että ottaisi osioon C: järjestelmävalvojan oikeudet.

 

Kyllä sieltä Windowsin ohjeista löytyy tietoa ja netistä miten se homma saadaan tehtyä 5min, riippuu tekijästä.

En itse jaksaisi alkaa sellaiseen kun pienellä vaivalla saa tuon asennettua installerin kautta ongelmitta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei muuta Esa, kun lähdetään säätämään . . . minä olen jo tehnyt Cardinal boxiin kansipaperit photoshopilla, mitä pidät?

Tuohan kuuluu siihen "Greatest Airplanes" sarjaan, niin tein boxia varten tälläisen näköiskopion.

:)

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No mutta!

Olet sinä Jari melkomoinen taiteilija.

Komeat ovat kannet.

Kuinkas se levy sitten aikaan saadaan?

Ensinkö ostetaan se tuote myjältä ja sitten jotenkin fixataan siitä levy, mutta toimisiko tämä levy sitten niin, että siinä olisi se asennus osakin mukana, jotta sen voisi kerasta toiseen tarvittaessa asentaa ja taas pääsisi sillä ilmaan?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tohon vielä jatkaisin!

Että kun voisit vaikka tehdä sen tuottajan kanssa jälleenmyynti sopimuksen ja tekemällä levyjä saisitte, sekä sinä, että tuottaja menekkiä ja pienen korvauksen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No mutta!

Olet sinä Jari melkomoinen taiteilija.

Komeat ovat kannet.

Kuinkas se levy sitten aikaan saadaan?

Ensinkö ostetaan se tuote myjältä ja sitten jotenkin fixataan siitä levy, mutta toimisiko tämä levy sitten niin, että siinä olisi se asennus osakin mukana, jotta sen voisi kerasta toiseen tarvittaessa asentaa ja taas pääsisi sillä ilmaan?

 

En tiedä vielä onnistuuko tuon ladatun version boxaaminen, meinaan ainakin kokeilla. Jos ei muuta niin ostan sitten tuon uudelleen ja tilaan sen cd:lle poltettuna.

:)

 

Että kun voisit vaikka tehdä sen tuottajan kanssa jälleenmyynti sopimuksen ja tekemällä levyjä saisitte, sekä sinä, että tuottaja menekkiä ja pienen korvauksen.

 

Eihän sitä nyt tuollaisia jaksa ruveta yrittämään, kyllä riittää kun vain omaksi iloksi. :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaa-ha!

Voikos sen sittenkin tilata CD:lle poltettuna?

Jos se sinulta onnistuu, niin kyllä kait sitten minäkin voin se sellaisena tilata.

Kerropa kuinka homma meni, kun olet sen levynä saanut ja paljonko siinä tuli extra hintaa sen levyn mukaan.

No. Kyllä se varmaankin on taas hintansa väärtti.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaa-ha!

Voikos sen sittenkin tilata CD:lle poltettuna?

 

Eipäs muuten taidakkaan saada ostaa Cd-versiota kun asiaa tarkemmin tutkii. Mutta sain eilen kerättyä tuon Cardinalin toimivana pois simusta ja asensin sen testimielessä kannettavaan . . . toimii . . . eli kyllä siitä voi tehdä itselle varmuuskopion Cd-lle, kuten muistakin ladatuista koneista. Tosin tämä on mutkikkaampi juttu, eikä valmistaja selvästikään ole tarkoittanut näin tehtävän, joten enpä tässä tämän enempää asialla retostele.

:-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

NO!

Kunhan tässä taas pikkuhiljaa rauhottuu ja mietiskelee asiaa, niin taidanpa sen sieltä tuottajalta ostaa ja katotaan sitten mitä teen sile asennus filelle, että se ei joudu hukkaan.

Eiköhän se taas sitä.

Sunnuntaina olisi täällä Linköpingin Malmen kentällä tapahtuma.

Försvarsmaktens Flygdagar 2010 Malmen, Linköping 13 juni 2010.

Ties vaikka menisin sinne kameran kanssa. Sinne ei ole täältä junalla kun about 50km ja päivän kunniaksi vie bussi asemalta ilmaiseksi Malmen kentälle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Paitsi . . . Että . . .  Saahan tämän CD:nä!  Törmäsin tälläiseen erikoisuuteen selatessani  Just Flightin tarjoustuotteita. Tilasin heti muiden mukana, maksoi hieman yli 5.- eur. Tosin tämä on Fs2002:selle mutta voipi toimia samoin kuin se Fs2004 latausversio. En ole testannut, kun lähinnä keräilymielessä ostin.

Ehkä Mikko koneen tekijänä osaa sanoa mitä eroa noissa versioissa on?     Linkki:http://www.justflight.com/product.asp?pid=46

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Paitsi . . . Että . . .  Saahan tämän CD:nä!  Törmäsin tälläiseen erikoisuuteen selatessani  Just Flightin tarjoustuotteita. Tilasin heti muiden mukana, maksoi hieman yli 5.- eur. Tosin tämä on Fs2002:selle mutta voipi toimia samoin kuin se Fs2004 latausversio. En ole testannut, kun lähinnä keräilymielessä ostin.

Ehkä Mikko koneen tekijänä osaa sanoa mitä eroa noissa versioissa on?     Linkki:http://www.justflight.com/product.asp?pid=46

 

Siis, jos asennat ensin CD version ja vedät FS2004 upgraden normaalisti. Erohan ei ole muu kun että toinen on vaan CD:lle laitettu ja toinen sitten löytyy Downloadina, täysin sama kyseessä.

Fs2002 versio ei toimi kyllä täysin Fs2004 joten suositeltavaa vetää tuo FS2004 upgrade jos haalii sillä FS9:llä lennellä. Tuo FS9 Upgrade tuo model päivityksiä yms.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään