Johannes Lehtonen

Wilco Airbus v1 uudelleenlataus

7 viestiä aiheessa

Vaihdoin simukonetta parempaan ja nyt yritän asentaa simua siihen. Olin vanhalle koneelle ostanut Wilcon Airbus V1:n ja haluaisin sen myös tähän uudelle koneelle. Alkuperäistä asennustiedostoa ei oli enää olemassa.

Yritin siirtää lentokoneet muistitikulle ja siitä edelleen uuteen koneseen, mutta tämä aiheutti simun kaatumisen.

Muistan lukeneeni, että Wilcon koneita voisi ladata kolme kertaa. Miten tämä onnistuu? En löytänyt sähköpostistakaan mitään viestiä Wilcolta. (Taisin poistaa tms.)

Ei viitsisi uutta pakettia ostaa.

Että jos joku tietäisi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaihdoin simukonetta parempaan ja nyt yritän asentaa simua siihen. Olin vanhalle koneelle ostanut Wilcon Airbus V1:n ja haluaisin sen myös tähän uudelle koneelle. Alkuperäistä asennustiedostoa ei oli enää olemassa.

Yritin siirtää lentokoneet muistitikulle ja siitä edelleen uuteen koneseen, mutta tämä aiheutti simun kaatumisen.

Muistan lukeneeni, että Wilcon koneita voisi ladata kolme kertaa. Miten tämä onnistuu? En löytänyt sähköpostistakaan mitään viestiä Wilcolta. (Taisin poistaa tms.)

Ei viitsisi uutta pakettia ostaa.

Että jos joku tietäisi :)

Niitähän saa ladata niin paljon kun haluaa sieltä Wilcon omien ostoksien sivulta, ainakin itse olen voinut rajattomasti sieltä ladata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos paljon ;D Toimii.

Ei ollut sähköposti enää tallessa :-[

Kiitos!

Kieltämättä aika kelju tilanne maksukuittien suhteen, milläpäs todistat sitten ostotiedot.

Kannattaa nuo pitää sen verta hyvässä tallessa kun rahan arvoisia tuotteita on kyseessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kieltämättä aika kelju tilanne maksukuittien suhteen, milläpäs todistat sitten ostotiedot.

Kannattaa nuo pitää sen verta hyvässä tallessa kun rahan arvoisia tuotteita on kyseessä.

Tätähän juuri pelkäsinkin. Onneksi sain ne nyt lataukseen. Olisi joutunut muuten keksimään jonkun tavan todistaa osto.

Onneksi tästä taas oppii ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään