Mikael Leinonen

Blue1 Boeing 717-200

25 viestiä aiheessa

Nyt kun Blue1 alkaa vaihtaa kalustoaan Boeing 717-koneisiin, tuleeko kenellekään mieleen mitään hyvää lisäosaa?

Itselläni tulee mieleen tälläinen maksullinen,

->http://www.vansairco.com/index.eng.php?frame=acfts&type=717&full_type=Boeing&cont_type=Serie+200&id=2

Täytyy alkaa tutustua tuon maalaamiseen ja noihin uusiin maalauksiin josko saisi simuunkin nuo uudet B717:t  ;D

Freewarena löytyi esim. tälläinen SGA:n tekemä ->http://www.flywestwind.com/hangar/jets/fs2002/b7172_2k4.htm

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse käytän JCA ilmaista B717 joka toimii FSX:ssäkin. Hyvin olen saanut 2d paneelinkin sille, VC se ei sisällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä taas käytän SGAn ilmaista B717:aa joka, toimii myös X:ssä. Teinkin sille Blue1n nykyisen liveryn, mutta nyt kun nuo uudet tulee, niin 14 uutta texturea maalaan jossain vaiheessa.  ;D

Testaan tuota Tonin JCAn 717, jos se vaikka olisi parempi.  :thmbup:

Todii, sieltä laadukasta jälkeä taas luvassa  :thmbup: Täytyy itsekin tutkia näitä muita vaihtoehtoja  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todii tämän näköinen on ensimmäinen versio tuolle Vans:in B717:lle  ;D Maalaushan on Blue Flow.

Tämä on pelkkä luonnos eikä todellakaan lähellekään valmis, fotot oikeasta koneesta puuttuvat joten....

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Outtakeepas vähän. Siis onko Blue1 siirtymässä Boeing 717 koneisiin? Ja vähän taustoja saa myös kertoa :)

Lue tuo niin paljon selviää ja kysy lisää jos jotain jää vielä epäselväksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todii tämän näköinen on ensimmäinen versio tuolle Vans:in B717:lle  ;D Maalaushan on Blue Flow.

Tämä on pelkkä luonnos eikä todellakaan valmis

Minä kyllä odottaisin kuvia oikeista koneista, enkä tekisi noiden hahmotelmien pohjalta mitään. Ei noista kuvioista vielä tiedä miten ne tuohon putken ympärille sitten lopulta taipuukaan.

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä kyllä odottaisin kuvia oikeista koneista, enkä tekisi noiden hahmotelmien pohjalta mitään. Ei noista kuvioista vielä tiedä miten ne tuohon putken ympärille sitten lopulta taipuukaan.

Oskari

Joo, no kokeilua tämä nyt lähinnä olikin ja omien taitojen hiomista  ;) Halusin vaan nähdä miltä maalaus näyttää simussa  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvältä näyttää Mikaelin Blue-Flow livery! Peräsimen logon kun vielä parantelet niin perfect.  :thmbup:

Tekasin äsken Forest-Pondin. Suhteellisen hankalia tuntuu olevan kun koko kone täynnä raitoja yms.

Seuraavan teen sitten kun tulee ihan IRL-kone esille kuten Oskari sanoikin.

Vau, tosi hieno tuo sinun paintti taas kerran!!! Onko tuo tekemäsi paintti sille SGA:lle vaiko JCA:lle?

Vaikeita ovat nuo Blue1:sen uudet paintit maalailla kuten sanoit, siksi valitsin omasta mielestäni helpoimman. Korjasinkin jo tuon peräsimen tekstin  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun Blue1 alkaa vaihtaa kalustoaan Boeing 717-koneisiin, tuleeko kenellekään mieleen mitään hyvää lisäosaa?

Itselläni tulee mieleen tälläinen maksullinen,

->http://www.vansairco.com/index.eng.php?frame=acfts&type=717&full_type=Boeing&cont_type=Serie+200&id=2

Täytyy alkaa tutustua tuon maalaamiseen ja noihin uusiin maalauksiin josko saisi simuunkin nuo uudet B717:t  ;D

Freewarena löytyi esim. tälläinen SGA:n tekemä ->http://www.flywestwind.com/hangar/jets/fs2002/b7172_2k4.htm

Asiaa täälläkin tutkittu...

JCA ja SGA tuottaavat peremmat ulkomallit - JCA:llä on etuportaat ja 'catering' auto etc mutta maalauspaketti (siis 'paintkit') ei löytynyt mistään (jos löytyy jostain, sitten voisitko lähettää viestin minulle)

Perfect Flight tuotta maksuullinen 'Fly the B717-200X' mutta kaikki sanoo että se on täysin huono (ja kuvakapaukset todistavat)!

Vans Aircraft Company tuottaa sitten myös maksuullisen paketin, mutta siinä ongelma että ottavat rahat ($15 meni sinne) PayPal:n kautta mutta sitten ei tule latauslinkkiäpostissa...! Paketti kuitenkin löytyi netistä jos etsii (mutta en tietenkään suosittele semmosta...) Voin todistaa että 2D paneeli on aika hyvä ja siit tulee sitten vielä parempi kun laitetaan Integrated imvionics ND ja FMC paikalle - Vans:in 'FMC' ei ole mitään hyvä. VC ei mitään erikoista mutta kuitenkin noin 80% toimivaa... Ulkomalli ei ole parempi kun SGA tai JCA ja palvelu autot ovat huonoja.

Sitten olen nähnyt että uusi B717 voi vaikka tulla täältä (http://www.pairbus.com/board/viewtopic.php?f=8&t=169), ja myös, JCA:n malli kuulemma uudistuu (http://tonymadgehjg.proboards.com/index.cgi?board=previews&action=display&thread=3275)... mutta ei ole tietoa että milloin valmiita ja tuleeko paneelia mukana.

Minä ehkä itselleni laitan (muokattu) Vans paneelin JCA:n koneeseen ja sitten maalaan ne koneet siihen malliin...

Virtual Blue1n puolesta sanon että meillä otetaan B717 koneet käyttöön silloin kun Blue1 alkaa lentää niillä, ja poistetaan ne toiset konetyyppit oikeen yhtiön mukaan; MD90 koneet pois ensin ja sitten hitaasti BAe koneet lähtevät kun vuokrat loppuvat.

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites tuon JCA:n saa FSX toimimaan? Itse en ole saanut. Onko jotai muuta B717, joka toimisi myös X:llä?

JCA:n malli toimii ihan hyvin FSX:issä mutta Ken Mitchelin paneeli antaa ongelmia. Ainakin meillä (Virtual Blue1:issa) suositellaan FSX:in oma B738 paneeli siihen ja FSX:ille sopiva paneeli on työn alla...

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

JCA:n malli toimii ihan hyvin FSX:issä

Geoff

Tuosta kun menee JCA:n sivulle ja sieltä lataa niin tulee Web-sivulle readme ja Adobeen readme. Onkohan oikein?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta kun menee JCA:n sivulle ja sieltä lataa niin tulee Web-sivulle readme ja Adobeen readme. Onkohan oikein?

No en siitä tiedä mutta tällä sivulla löytyy linkki setup ohjemlaan...

(Arttu olikin nopeempi!)

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta ensinmäisestä latasin ja kohta varmaan voin ottaa screeniltä kuvan mitä tuon sisältä löytyy.

Ja mistä tuon Blue 1 oaintin saa?

Elikkä tuosta linkistä olen ladannutkin tuon koneen. Ja kun setupin on asentanu se antaa nuo tekstit.

Ongelma on korjattu, sain toimimaan tuon.

Nyt menee vaikeaksi. Elikkä sain tuon koneen kansioon, mutta eipä näy sitä tuolla konevalikossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä tuosta linkistä olen ladannutkin tuon koneen. Ja kun setupin on asentanu se antaa nuo tekstit.

Ongelma on korjattu, sain toimimaan tuon.

Nyt menee vaikeaksi. Elikkä sain tuon koneen kansioon, mutta eipä näy sitä tuolla konevalikossa.

Paneeli on joku fs9.n oletuskoneen, vaihda se joko X:än oletukseen tai ken mitchelin paneeliin: http://www.flightsim.com 717km_p.zip

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä, mistä tuon Blue 1 OH-BLM paintin saa ladattua?

Avsimilla on vähän myöhemmin viikolla, tai laita minulla postiosoitteen PM viestissä ja minä lähetän...

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään