Guest Ilves

Parista ruotsin kentästä kysyisin!

3 viestiä aiheessa

Niin,että!

Sattuiskos kukaan tietämään, että olisikohan kentistä ESSP. Kungsängen täällä Norrpassa ja ESKN. Skavsta Nyköpingissä. Tossa 70km meiltä Tukholmaan päin, tehtynä uusia versioita.

Ne on mulla simussa, mutta ovat vain niin kamalan näköisiä, että jos niistä olisi jossakin päivityksiä 2004:lle. Nämä minun kun ovat jotakin vuosituhannen alusta ja nyt ollaan jo sentään 2010 vuodessa.

Rayanair näyttää ainakin toimivan tossa Skavstassa, mutta en sitten tiedä tän Kunsängenin aikataulua. Tänne tulee todellisuudessa ainakin toi CimberAir ja itse olen åkanut Finncom Atraimella Helsinkiin ja takaisin. Rayanair aloitti lennot täältä Alikantteen 1/5.

Tota Cimberair yhtiötä en tossa WOAI listalla löytänyt, mutta tänään ainakin sen yksi kone lähti mun silmien edestä Arlandan RW1:ltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin ESKN löytyy Swedflightin tekemänä ja on hieno mutta maksullinen. Lisäksi en tiedä saako tätä tällähetkellä mistään kun Swedflight laittoi "pillit pussiin" . . .  tosin olin ymmärtävinäni, että jossain vaiheessa kentät saattavat tulla vapaasti jakoon?

:-\

ESSP:stä Sanotaan RB-Desingin sivuilla, että: "Kommer snart" eli on tulonpäällä :)

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaha!

Jospa vielä kysyisin, että kuinka usein noi WoAI yhtiöt ja niiden aikataulut updaterataan.

Tänne Norppaan kun listan mukaan tulee vain toi Cimberair ja joku Pegasus.

Kuitenkin tänne tulee paljon muitakin.

Tuolla Skavstassa on luettelo vähän reippaampi, mutta ainoa, jonka siellä näin oli Rayanair.

Radio ilmoitti koneen tulevan 26:lle. En nähnyt mitään muuta kun puhtaan taivaan ja radio kuulutti kääntymään taxivaylle. En nähnyt mitään konetta missään. Rayanair vain jökötti parkissaan.

Sitten kuulutettiin taas kone tulevaksi. Nyt näkyi jo konekin laskeutuvan 26:lle. Se oli toinen Rayanair joka laskeutui, mutta en sitä nähnyt koskaan parkkipaikalla. Hävisi taivaan tuuliin.

Jotakin jekkua on noissa vanhoissa lentokentissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään