Guest airliner pilot

Fsx Dubai!

22 viestiä aiheessa

Tietäiskö kukaan mitään Dubain scenerya fsx! Oon yrittänny ettii mut mitään ei löydy :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fly Tampan Dubai. Tehty FS2004 mutta toimii myös äksässä :)

Toimii ja toimii. Aika rajallisesti FSX:ssä, kokeiltu on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fly Tampan Dubai. Tehty FS2004 mutta toimii myös äksässä :)

Oon itekki kattonnu tota flytampan Dubait mut sitte huomasin et se on fs2004, mut hyvä tietää et toimii myös X :thmbup:

Tiiätkö että onko ne vaan ladattavina vai myös boxeina?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Box versions of US-Airports 1, MegaAirport Vienna and Hong Kong are available at www.aerosoft.de and selected Retailers."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Tässä ainakin yksi mitä itse olen käyttänyt. Mulla ei toiminut tuo FS2004 versio oikein, joten tyydyin ilmaiseen.....Eiköhän vielä tule hyvä maksullinen joltain ulos....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä korostaisin että älä nyt tuhlaa jos pelkästään FSX:ään tuon Dubain ostat, koska Itselläni muihin maisemiin verrattuna FPS on ensinnäkin 1 fps luokkaa kentällä, ja photopohja(Flattenin takia johon voi vaan vaikuttaa FlyTampa itse) ei ole yhteensopiva FSX:n kanssa, joten Jesperi, ei se toimi jos ihan rehellisiä ollaan.

Tietokoneessa jyllää i7 965, HD5870 ja 8gb muistia.

Joten voit kuvitella mitä diaesitystä se on hitaammalla koneella.

Turha sitä on sen takia ostaa, ennemmin odottelet että tulee kenttä oikeasti FSX:lle.

Tässä vielä muutamat kuvat tukemaan meikäläisen mielipidettä tuosta FSX:n toimivuudesta.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Sama ongelma on muidenkin FlyTampa FS9 maisemien kanssa, ainut minkä kentän olen saanut toimimaan FSX:ssä on Tampa KTPA, siitäkin jouti karsimaan suurimman osan eyecandystä, joten jäi pelkät rakennukset ja AFX:llä korjailin AFcad filun yhteensopivaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä noi terminaalit ainaki näyttää paremmilt q ilman mitään sceneryä. Oon melko kyllästynny dubaihin ilmaan mtään sceneryä koska terminaalitkin näyttää vaan jltain kerrostaloilta. Itse kävin Dubaissa ja hotellimme sijaitsi aika vilkkaalla alueella keskustaa mutta fsx sen tilalla on pelkää aavikkoa  >:( :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä noi terminaalit ainaki näyttää paremmilt q ilman mitään sceneryä. Oon melko kyllästynny dubaihin ilmaan mtään sceneryä koska terminaalitkin näyttää vaan jltain kerrostaloilta. Itse kävin Dubaissa ja hotellimme sijaitsi aika vilkkaalla alueella keskustaa mutta fsx sen tilalla on pelkää aavikkoa  >:( :'(

Joo, mutta tuota FlyTampan maisemaa joutuu raiskaamaan rankalla kädellä että sen saa edes joten kuten mieleisekseen.

Excludebuilderilla ensin default rakennukset veks, AFX:llä afcad FSX yhteensopivaksi, photopohja veks, palmut veks, kentän alueella olevia objekteja veks jne. Eli periaatteessa saa jätettyä kyllä pelkät terminaalit mutta se urakka ei käy käden käänteessä :)

Kannattaa tuota maisemaa kokeilla ja voisin koittaa tuossa vielä itse tuota maiseman muokkailua mutta ei siitä hirveän kaunista saa tekemälläkään.

http://vfrflightsimulator.blogspot.com/search/label/REAL%20Escenarios/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällästä sain aikaan tuolle kentälle ja FPS jopa parani reilusti.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä paljoo koneita näy joten täytyykö traffic säätä minimille :P

Mulla on Traffic säädetty 72%, käytössä on UT2, WOAI, HTAI jne. Afcad täytyy tehdä yhteensopivaksi jotta liikennettä alkaa näkymään enemmän.

Joten eikun vaan Daniel ostamaan FlyTampan maisema ja muokkailemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Traffic säädetty 72%, käytössä on UT2, WOAI, HTAI jne. Afcad täytyy tehdä yhteensopivaksi jotta liikennettä alkaa näkymään enemmän.

Ens viikonloppuna aattelin ostaa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ens viikonloppuna aattelin ostaa ;)

Ok, sanon vaan että waste of money. Mutta itselläni tuo ei niinkään tuhlausta ollut kun ostin sen jo vuosia sitten kun vielä käytin FS2004.

Joten omakohtaisesti ei tuota tuskaa modailla tuota.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, sanon vaan että waste of money. Mutta itselläni tuo ei niinkään tuhlausta ollut kun ostin sen jo vuosia sitten kun vielä käytin FS2004.

Joten omakohtaisesti ei tuota tuskaa modailla tuota.

Joq kunnollinen "Dubai" oon saatava fsx defujen tilalle :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tulee vähän OT, mutta voiko UT2 ja WOAI käyttää yhtä aikaa? Eikö siinä tule päällekkäisiä reittejä koneille vai onko sulla vaan osa paketeista asennettuna?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tulee vähän OT, mutta voiko UT2 ja WOAI käyttää yhtä aikaa? Eikö siinä tule päällekkäisiä reittejä koneille vai onko sulla vaan osa paketeista asennettuna?

Ei mitään tekemistä toistensa kanssa. Molemmat käyttää ihan eri reittejä, UT2 on panostettu ja hyödynnetty realistisimpia reittejä, kun taas ilmaisissa WOAI paketeissa käytetään enempi simun default reittejä.

EDIT: eli ei siis ole ollut mitn ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi käyttää.UT2:ssa voit erikseen poistaa yhtiöitä.

Ei mitään tekemistä toistensa kanssa. Molemmat käyttää ihan eri reittejä, UT2 on panostettu ja hyödynnetty realistisimpia reittejä, kun taas ilmaisissa WOAI paketeissa käytetään enempi simun default reittejä.

EDIT: eli ei siis ole ollut mitn ongelmia.

Kiitokset vastauksista. Ei muuta kun asenteleen WOAI UT2:n kaveriksi. En tiedä syytä, mutta mulla UT2 antaa pirun vähän liikennettä vaikka slaiderit on melkein täysillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset vastauksista. Ei muuta kun asenteleen WOAI UT2:n kaveriksi. En tiedä syytä, mutta mulla UT2 antaa pirun vähän liikennettä vaikka slaiderit on melkein täysillä.

Oletko tarkistanut ettei se UT2 FPS limitteri ole missään minimaalisissa asetuksissa, itse määritin sen suorilta täysille koska muuten pienemmällä FPS asetuksella se sitä mukaan karsii liikennettä pois jotta FPS tavoite pysyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko tarkistanut ettei se UT2 FPS limitteri ole missään minimaalisissa asetuksissa, itse määritin sen suorilta täysille koska muuten pienemmällä FPS asetuksella se sitä mukaan karsii liikennettä pois jotta FPS tavoite pysyy.

Mulla on se nyt OFF asennossa. Pitääpä testailla vielä täysillä asetuksilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään