Pertti Lode

Missä vika?

6 viestiä aiheessa

Olen asentanut FSX pari sceneryä jotka ovat  canadassa ja caribbean saaristossa, kun menen paikan päälle täältä euroopasta niin siellä on yö, kun vaihdan sen päiväksi niin simu sanoo että on tullut jotain vikaa ja katkasee käynnin, olen järjestänyt tuon sillain että olen ottanut pois ne sceneryt mutta se ei ole mikään ratkaisu ongelmaan, se vika voi olla muuallakin, olen asentanut FSX uudestaan korjauksena mutta sekään ei ole auttanut. ja jollen nyt ihan väärin muista niin mulla on ollut nämä sceneryt aikaisemmin koneessa eikä silloin ollut mitään hämää niitten kanssa, toisen nimi on "Bear Camp Research" ja löytyy Simviation listalta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen asentanut FSX pari sceneryä jotka ovat  canadassa ja caribbean saaristossa, kun menen paikan päälle täältä euroopasta niin siellä on yö, kun vaihdan sen päiväksi niin simu sanoo että on tullut jotain vikaa ja katkasee käynnin, olen järjestänyt tuon sillain että olen ottanut pois ne sceneryt mutta se ei ole mikään ratkaisu ongelmaan, se vika voi olla muuallakin, olen asentanut FSX uudestaan korjauksena mutta sekään ei ole auttanut. ja jollen nyt ihan väärin muista niin mulla on ollut nämä sceneryt aikaisemmin koneessa eikä silloin ollut mitään hämää niitten kanssa, toisen nimi on "Bear Camp Research" ja löytyy Simviation listalta

Ööö, siis oletko katsonut mitä kellonaikoja on euroopan alueella silloin kun vaihdat Karibian suunnalle? Jos aamutuimaan euroopassa olet niin normaalisti karibialla aurinko ei sarastele :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ööö, siis oletko katsonut mitä kellonaikoja on euroopan alueella silloin kun vaihdat Karibian suunnalle? Jos aamutuimaan euroopassa olet niin normaalisti karibialla aurinko ei sarastele :)

Ei se tunnu olevan kellonajoista kiinni, kun lähden täältä vaikka yöllä niin se tulee sinne päivällä ja olen siellä kentällä, pyöritän kuvakulmaa niin taas katkasee, nyt menen sinne canadan bc mutta sama asia caribiallakin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se tunnu olevan kellonajoista kiinni, kun lähden täältä vaikka yöllä niin se tulee sinne päivällä ja olen siellä kentällä, pyöritän kuvakulmaa niin taas katkasee, nyt menen sinne canadan bc mutta sama asia caribiallakin

Siis kyllähän se niistä kellon ajoista pitkälti riippuu, eihän sitä euroopassa ja karibialla yhtä aikaa päivä. Se kellon aika muuttuu jos vaihdat lennosta paikkaa. Ja jos euroopassa on yö, niin karibialla iltapäivä ja kellon ajasta riippuu, ainakin nyt hämärä tulee karibian suunnalla joskus kl 19 paikkeilla.

Mutta jos se vielä kaatuu simulaattori tuon takia, niin joku filu on korruptoitunut. Kannattaa ottaa backupit aina alkuperäisistä tiedostoista ennen kun asentaa jotain modattua wanhan päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä missä oli vika mutta nyt olen saanut sen toimiin niinkuin pitääkin, se on vaikea kenttä lähteä ilmaan kun rata on vain 200m ja korkeat puut kummassakin päässä, Pilatus Porter on ainoa kone jolla olen onnistunut siinä hommassa tähän mennessä

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään